هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

حوادث بافق

حوادث بافق



سعید ملک زاده|به گزارش هفته نامه افق کویر، درهفته دوم اردیبهشت ماه تعداد 35 مأموریت توسط پرسنل اورژانس 115 شهری و جاده ای انجام شده که از این تعداد، 7 مأموریت تصادفی و 28 مأموریت، غیر تصادفی بوده است که 7 نفر از مصدومان تصادفات برای ادامه درمان به بیمارستان ولیعصر (عج)بافق اعزام شده اند. همچنین از موارد غیر تصادفی انجام شده، 18 مورد به بیمارستان اعزام و 10 مورد در محل درمان شده اند.
. ملک زاده رئیس اورژانس ۱۱۵ بافق گفت: پنجشنبه 9/2/95  ساعت 13:14 برخورد دو دستگاه موتورسیکلت در کوچه باغ بزرگ داشتیم، که مصدومین پس از انجام اقدامات اولیه اورژانس به مرکز درمانی ولیعصر انتقال یافتند. ضمناً با تشخیص شکستگی ساق پا و ضربه مغزی شدن مصدوم دیگر هر دو بیمار توسط بیمارستان ولیعصر به مرکز استان اعزام شدند.
وی افزود: در روز جمعه 10/2/95 ساعت 10:52 واژگونی یکدستگاه خودرو سمند در کیلومتر 20 جاده بافق به بهاباد با 4 سرنشین که 3 مصدوم قبل از رسیدن آمبولانس با وسیله شخصی منتقل گردیدند و یک مصدوم پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط اورژانس 115 به مرکز درمانی ولیعصر (عج)منتقل گردید.
وی تصریح کرد: همچنین در روز جمعه ساعت 21:18 واژگونی یک دستگاه پراید در کیلومتر 10 جاده بافق به روستاهای قطرم و شادکام با یک سرنشین روی داد، مصدوم پس از انجام اقدامات اولیه توسط اورژانس شهری بافق به بیمارستان ولیعصر(عج) منتقل گردید.
ملکزاده عنوان کرد: روز شنبه 11/2/95 ساعت 8:10 تصادف یکدستگاه موتور سیکلت با اتومبیل در بلوار امام علی(ع) روی داد، مصدوم پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط اورژانس 115 به بیمارستان ولی عصر(عج) منتقل گردید.