هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

تیم دوچرخه سواری پیشگامان،در جایگاه دوم آسیا ایستاد

تیم دوچرخه سواری پیشگامان،در جایگاه دوم آسیا ایستاد


افتخاری دیگر برای پیشگامان:

بر اساس اعلام آخرین رده بندی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری(UCI)،تیم دوچرخه سواری پیشگامان پس از اولین حضور خود در تورهای بین المللی در بخش جاده، با اقتدار بر سکوی دوم آسیا ایستاد.
به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان در جدیدترین رده بندی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری که روز 4 تیرماه پس از پایان تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان منتشر شد تیم دوچرخه سواری پیشگامان با پشت سرگذاشتن تیم قدرتمند ترکو سکر اسپر ترکیه در جایگاه دوم آسیا ایستاد. در این رده بندی تیم پتروشیمی تبریز در رتبه اول قرار دارد.
کسب مقام دومی آسیا توسط تیم دوچرخه سواری پیشگامان در حالی صورت می گیرد که پیشگامان، امسال نخستین حضور خود را در جاده تجربه می کند  و تنها در تور بین المللی سینگ کاراک اندونزی و تور بین‌المللی آذربایجان شرکت کرده است.
در این رده بندی تیمهای قدرتمندی چون دوکلا پراگ جمهوری چک، دراپک استرالیا، ام تی ان آفریقای جنوبی، اسکای دایو امارات، رافا کوندر انگلیس و آستانا قزاقستان پس از پیشگامان قرار دارند.
شایان ذکر است پیشگامان در حالی با 362 امتیاز در رده بندی تیمی در جایگاه دوم آسیا خودنمایی می کند که 100 امتیاز این تیم در مسابقات قهرمانی کشور هنوز لحاظ نشده است.
در رده بندی انفرادی نیز، از بین 260 رکابزنی که در رنکینگ آسیا قرار دارند، بدون احتساب امتیازات انفرادی در مسابقات قهرمانی کشور، رحیم امامی، رامین مهربانی، امیر زرگری و آروین گودرزی از پیشگامان به ترتیب در رده های ششم، سیزدهم، بیست و یکم و سی و سوم قرار دارند.