هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

تیم بافق شایسته مطرح شدن در کشور است

تیم بافق شایسته مطرح شدن در کشور است



به گزارش هفته نامه افق کویر، چهارشنبه، سیزدهم مهر مراسم اختتامیه مسابقات هندبال و دستجات کشوری دختران به میزبانی شهرستان بافق در ورزشگاه امام علی(ع) برگزار شد، خبرنگار در حاشیه این مراسم گزارشی تهیه نمود که در ادامه می خوانید:
اولین حضور تیم ملی بانوان در بازی های آسیایی در کره جنوبی رقم می خورد
"مهدی منصوریان" مدیر عامل باشگاه سنگ آهن، در مراسم اختتامیه مسابقات هندبال گفت: مسابقات به میزبانی باشگاه سنگ آهن بافق با حضور 12 تیم برگزار شد در کنار این موضوع با توجه به اینکه رشته هندبال، رشته اول باشگاه در سطح منطقه و استان یزد معرفی شده و باشگاه سنگ آهن سرمایه گذاری خوبی انجام داده است در این سال های اخیر هم در رده دختران و هم پسران با ظرفیت استفاده از مربیان بومی شهرستان و استفاده از مربیان مجرب سطح کشور که به کار گرفته ایم امروز ثمره نتیجه ها رقم خورد و انشاا ... اتفاقات خوبی برای این رشته در سطح کشور خواهد افتاد که اولین حضور تیم ملی بانوان بزرگسالان ما برای بازی های آسیایی با حمایت مدیرعامل سنگ آهن و باشگاه سنگ آهن در کره جنوبی رقم می خورد.

ضمن اینکه کادر بومی و دو بازیکن لیگ برتری باشگاه به عضویت تیم ملی بزرگسالان کشور در آمدند.
کسب مقام اول کشوری توسط جوانان هندبالیست شهرستان
"فخری" سرپرست کل مسابقات و مربی باشگاه سنگ آهن گفت: باشگاه سنگ آهن بعد از میزبانی مسابقات نونهالان کشور و کسب مقام سوم بار دیگر میزبان مسابقات جوانان باشگاه کشور که با حضور 12 تیم از ششم مهر تا 12 مهر انجام شد و تیم سنگ آهن بعد از پنج برد پیاپی به عنوان سرگروه راهی دور بعد شد و در بازی رده بندی مقابل تیم سپاهان به برتری رسید و در فینال با تیم قدرتمند البرز که ورزشکاران ملی پوش تشکیل می دادند و در یک بازی پر تنش توانستند که مقام اول کشوری را کسب کنند.
"نجمه شوشتری" مربی تیم سپاهان اصفهان، گفت: سطح بازی ها خیلی بالا بود و نسبت به سال قبل دور از انتظار بود و تیم ها بسیار تمرین کرده بودند و قوی و نیرومند بازی خود را به نمایش گذاشتند و همچنین تعدادی از تیم ها بازیکن ملی در اختیار گرفته بودند. در این بازی ها تیم سپاهان مقام سوم کشوری را دریافت نمود.
به فدراسیون خواهم گفت: شهرستان بافق میزبان شایسته ای است
وی گفت: شهرستان بافق مردمی بسیار خون گرم و مهمان نواز هستند و مکانی که در اختیار تیم ها قرار داده بودند بسیار تمیز بود، تشکر دارم از تمام دست اندر کاران که تمام تلاششان را کردند که تیم ها بتوانند به راحتی بازی کنند و هیچ کمبودی احساس ننمایند، همه چیز عالی بود و اگر یک لحظه کوچکترین مشکلی پیش می آمد در خوابگاه سریع مشکل حل می شد، حتما به فدراسیون خواهم گفت که شهرستان بافق میزبان شایسته ای است.
واقعا به عنوان یک مربی از بازی و داوری لذت بردم
وی افزود: جا دارد از تمام کسانی که برای هندبال تلاش می کنند تشکر کنم سطح داوری بسیار عالی بود واقعا به عنوان یک مربی از بازی و داوری لذت بردم.
تیم بافق شایسته مطرح شدن اسم و نامشان در کشور هستند
"مریم غلامی" یکی دیگر از مربیان تیم سپاهان گفت: سطح بازی ها فوق العاده بالا بود بازیکنان خیلی پیشرفت کرده بودند سطح داوری بالا بود و این دوره فوق العاده ظاهر شد میزبان شایسته ای بودند تیم بافق شایسته مطرح شدن اسم و نامشان در کشور هستند و تشکر می کنم از تمام زحماتی که کشیده اند که این مسابقه به بهترین نحو برگزار شد.
" مریم نوذری" یکی از بازیکن های تیم سپاهان گفت: 7 سال است که در این ورزش کار می کنم و علاقه شدیدی به هندبال دارم و خوشحالم که در تیم فولاد مبارکه سپاهان هستم و هدفم این است که در تیم ملی نوجوانان بازی کنم و حدود 10 مسابقه کشوری حضور داشته ام و بیست مدال دارم.
وی در ادامه گفت: به هم سن و سال های خودم می گویم که با هدف جلو بروند و برای آینده خود بجنگند.
نوذری در پاسخ به این سوال که هندبال را چگونه می بینید گفت: هندبال، یک ورزش تیمی قوی است که نیاز به روحیه خیلی بالا دارد باید خیلی علاقه داشت تا بتوان پیشرفت کرد.
وی در ادامه تصریح کرد: برای اولین بار است که به این شهر آمده ام شهرستان بافق میزبانی بسیار خوبی داشتند و امکانات عالی بود و رتبه اول را به شهرستان بافق در میزبانی مسابقات می دهم.
"فاطمه عسکری" یکی از تماشاگران گفت: کلاس دوازدهم هستم و رشته تربیت بدنی برای تماشا و تشویق همکلاسی های خود آمده ام، در رشته بدمینتون فعالیت می کنم و می خواهم که ادامه دهم و مربی شوم.
"فیروزه مهدوی" مادر بازیکن سوگند پورسلیمان گفت: حدود پنج سال است که عضو باشگاه سنگ آهن است و بازی می کند من اوایل برای ورزش کردن دخترم در این رشته مخالفت می کردم چون بازی پر برخوردی است اما وقتی علاقه دخترم را به هندبال دیدم حمایت کردم و حامی او شدم تا با جدیت ادامه دهد.
خانواده ها حامی و مشوق فرزندان باشند
وی افزود: در هنگام بازی به او افتخار می کنم و احساس غرور، او با عشقی که به ورزش دارد خیلی زحمت می کشد و ادامه خواهد داد. درخواست دارم که مادرها حامی فرزندانشان باشند و در هر زمینه ورزشی که علاقمند هستند آنان را حمایت کنند و مشوق آنان باشند.
"فاطمه رنجبر" بازیکن گوشه تیم سنگ آهن گفت: بازیکن های تیم ملی نیز در تیم ها حضور داشتند خیلی بازی ها سنگین بود و همه تیم ها قوی اماده بودند ما خیلی تلاش کردیم و برای تیم خود جنگیدیم که به این سطح رسیدیم.
"راضیه ابراهیمی" گفت : جو مسابقات از سال گذشته خیلی بهتر بود همه تیم ها تلاش کرده بودند و برای کسب مقام قهرمانی آمده بودند و با تلاش و همت مربی ها این قهرمانی شکوفا را کسب نمودیم.
فاطمه آجاک بازیکن بغل تیم سنگ آهن بافق گفت: بازی فینال خیلی سخت بود و فشار زیادی را تحمل کردیم و با برنامه خوبی که داشته ایم توانستیم با برد مسابقه را پشت سر بگذاریم و به فینال برسیم و قهرمان کشور شویم تیم ها بازیکن ملی داشتند و ما تمام سعی خود را کردیم که بازیکن مقابل را رها کنیم تا حمله نکنند.

حدیث عباسی- افسانه رنجبر|