هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

تیم‌های برتر مسابقه‌های تیروکمان قهرمانی کشور معرفی شدند

تیم‌های برتر مسابقه‌های تیروکمان قهرمانی کشور معرفی شدند



در پایان مسابقه‌های تیروکمان قهرمانی کشور که در دو رشته ریکرو و کامپوند زنان و مردان در استان زنجان برگزار شد، تیم‌های برتر رقابت‌های تیمی و میکس معرفی شدند.
به گزارش ایسنا، در پایان رقابت‌های تیر و کمان قهرمانی کشور که در دو رشته ریکرو و کامپوند زنان و مردان و در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار شد، در پایان رقابت‌های تیمی و میکس نتایج زیر به دست آمد.
در میکس کامپوند مردان؛ تیم تهران با ترکیب امیر کیایی، گیسا بایبوردی در جایگاه نخست قرار گرفت و تیم‌های زنجان با ترکیب فرشته قربانی و مسعود قدمایی و اصفهان با ترکیب افسانه شفیعی و امید طاهری دوم و سوم شدند.
همچنین در میکس ریکرو مردان؛ تیم آذربایجان شرقی با ترکیب صادق اشرفی و آیتک جلوسیان اول شد و تیم‌های اصفهان با ترکیب امین پیرعلی و سعیده رحمانی و تیم یزد با ترکیب محمدحسین میرشفیعی و سمانه رمضان‌پور دوم و سوم شدند.
در کامپوند تیمی زنان؛ تیم زنجان با ترکیب فرشته قربانی، ساره یوسف‌زاده و پریسا براتچی در جایگاه نخست قرار گرفتند و تیم‌های اصفهان با ترکیب افسانه شفیعی، ویدا هنرمند و عطیه گل‌افشان و تیم البرز با ترکیب نازنین بخت‌پور، فاطمه تابع و سوگند هداوی دوم و سوم شدند.
در بخش ریکرو تیمی مردان؛ تیم قزوین با ترکیب سجاد مجیدی، علی نادری و علیرضا کاکاوند اول شد و تیم‌های آذربایجان غربی با ترکیب همایون حسن‌پور، بهرام تیمورزاده و محمد بیرانوند و تیم چهارمحال بختیاری با ترکیب رضا آزادکان، مهرداد نادری و علی‌اصغر فتاحی دوم و سوم شدند.
در بخش کامپوند تیمی مردان نیز اصفهان با ترکیب مهرداد فلاحی، امید طاهری و مجید کیان‌زاد در جایگاه اول قرار گرفت و تیم‌های قزوین با ترکیب اسماعیل عبادی، محمدصالح پالیزبان و امید کیایی
در ریکرو تیمی بانوان تیم تهران با ترکیب مهسا عبداللهی، مهسا بدافشان و پارمیدا قاسمی اول شد و تیم‌های یزد با ترکیب مریم نادعلی، سمانه رمضان‌پور و الهه محمدعلیان و تیم آذربایجان شرقی با ترکیب فائزه صمدنشان، آیتک جلوسیان و نازنین امیراصلانی در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
این رقابت‌ها در بخش ریکرو و کامپوند انفرادی زنان و مردان در حال برگزاری است.