هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

تمامی مشکلات کارگران معدن کوشک با اجرای طرح طبقه بندی رفع می شود

تمامی مشکلات کارگران معدن کوشک با اجرای طرح طبقه بندی رفع می شود


جعفری مدیر روابط عمومی معدن کوشک بافق در گفتگویی با خبرنگار هفته نامه افق کویر عنوان نمود:

به گزارش خبرنگار هفته نامه افق کویر، جعفری مدیر روابط عمومی معدن کوشک بافق در گفتگویی با خبرنگار هفته نامه افق کویر در خصوص روند پیگیری مطالبات کارگران این معدن گفت: دی ماه به صورت توافقی با کارفرما کار انجام می شود و از اول بهمن قرارداد منعقد می گردد.
وی افزود: علیمحمدی مدیر عامل شرکت معدن کوشک مبلغ یکصد میلیون تومان به صندوق رفاه کارگران مساعدت نمود و همچنین مدیر مالی این شرکت مبلغ سی میلیون تومان را نیز به همین منظور در نظر گرفت تا با توجه به سرمایه قبلی شرکت که مبلغ 170 میلیون تومان می باشد سرمایه صندوق به مبلغ 400 میلیون تومان برسد و کارگران معدن بتوانند ظرف چند ما آینده مبلغ وام خود را دو برابر مبلغ قبلی که دو میلیون تومان بوده است دریافت نمایند.
وی ادامه داد: 25 درصد هزینه غذا افزایش یافت و مابه التفاوت آن که از اول سالجاری است به حساب کارگران واریز می گردد. مسئله حقوق 6 روزه اعتراض کارگران به روابط عمومی و کارفرما واگذار شده و به زودی به نفع کارگرها به اتمام خواهد رسید.
جعفری مدیر روابط عمومی معدن کوشک با اشاره به مستقل شدن واحد ایمنی معدن گفت: نظارت کلی روی خرید شرکت که شامل وسایل ایمنی هست انجام می شود و ماشین آلات و ناوگان حمل ونقل معدن در آینده نزدیک تعویض می گردد.
وی ضمن ابراز امیدواری افزود: تمامی مشکلات اعم از حقوق کارگران معدن با اجرای طرح طبقه بندی که قرارداد آن برای اجرای شدن منعقد گردیده رفع می‌شود.