هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

تصادفی زنجیره ای در نقطه ای کور

تصادفی زنجیره ای در نقطه ای کور



پرسنل اورژانس 115 سی و چهار ماموریت شهری و جاده ای را پوشش دادند. سعید ملک زاده، رئیس مرکز فوریت های بافق،درباره حوادث هفته گذشته گفت :در روز شنبه به تاریخ 8/12/94 واژگونی یکدستگاه پراید در مسیر 10 کیلومتر بعد از مسجدابوالفضل(ع) به سمت یزد رخ داد که در این حادثه یک سرنشین دچار مصدومیت و به بیمارستان یزد منتقل گردید. در همان روز برخورد دو موتور سوار نزدیک ورزشگاه بلوار کشاورز را داشتیم که یکی از راکبان مصدوم و جهت درمان به بیمارستان منتقل گردید وسرنشین موتور سیکلت دوم متواری شد. 
وی افزود: در روز یکشنبه به تاریخ 9/12/94 قبل از میدان ورودی شهر ابتدای دو بانده شدن، واژگونی خودرو سواری  اتفاق افتاد و تصادف زنجیره ای دیگری در روز سه شنبه 11/12/94 بعد از پل اسدی به سمت بافق(حدود یک کیلومتر بعد از پل) رخ داد. قسمتی از جاده نقطه کور بحساب می آید که علت آن برخورد خودرو در حال سبقت از تریلی با خودرو روبرو بوده است این حادثه باغث انحراف دو خودرو به کناره جاده شد؛ خوشبختانه این حادثه مصدوم نداشت.
 
روزبارانی و در کانال افتادن خودروها 
محمدقاسمی، رییس ایستگاه نشانی شهرستان بافق ،خبر از چند فقره ماموریت یگان زیرمجموعه خود داد.
وی گفت: در تاریخ 10/12/94 باغی به علت آتش زدن درخت خرما در خیابان شهیدتفکری سوخت ، وی خبر از 4 مورد گیرافتادن خودرو به علت بارندگی در روز سه شنبه داد که توسط مأمورین آتش نشانی خودروها به بیرون کشیده شده اند و همین مورد هم فردای آن روز مجدداً در کوچه شهیدفهمیده رخ داده است.
 وی همچنین از یک فقره آتش سوزی واقع در خیابان چهارده معصوم در مغازه لوکس تزئینات ماشین به علتی نامعلوم خبر داد.