هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

به هر مدرسه باید به عنوان یک اداره نگریسته شود

به هر مدرسه باید به عنوان یک اداره نگریسته شود


امام جمعه بافق در نشست هم اندیشی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش استان یزد در بافق:

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ، نشست هم اندیشی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش استان یزد به میزبانی شهرستان بافق در مجموعه آهن شهر برگزار شد .
در این نشست که به مدت دو روز ادامه داشت ، مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق 14 گانه استان ، برنامه های دستگاه تعلیم و تربیت را در حوزه های مختلف بررسی کردند .
در دومین روز این نشست که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و مدیر کل نوسازی مدارس برگزار شد ، امام جمعه بافق با اشاره به اهمیت و جایگاه دستگاه تعلیم و تربیت در جامعه گفت : آینده ی این کشور ، مرهون زحمات و تلاش های شماست و شما هستید که شخصیت ها و خدمتگزاران نظام و کشور را تربیت می کنید .
حجه الاسلام « سلیمانی « با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه افزود : همه باید دولت را یاری کنند تا مشکلات مردم تا جایی که ممکن است ، مرتفع شود .
فرماندار بافق نیز اهمیت و ارزش آموزش و پرورش در مقایسه با سایر دستگاههای اجرایی را یادآور شد و بیان داشت : نگرش به آموزش و پرورش به عنوان یک اداره ، درست نیست بلکه هر مدرسه به اندازه ی یک اداره اهمیت دارد و به هر مدرسه باید به عنوان یک اداره نگریسته شود.