هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

برگزاری مزایده میدان میوه و تربار بافق

برگزاری مزایده میدان میوه و تربار بافق


به زودی

الهام نصیرزاده| به گزارش هفته نامه افق کویر، شهریور ماه سال 95 هفته نامه افق کویر در شماره 705 گفتگویی با ولی اله رنجبر، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بافق انجام داده بود که در آن گفتگو رنجبر از احداث میدان میوه و تره بار در شهرستان بافق خبر داد و گفت: زمینی در پشت اداره مسکن و شهرسازی قرار دارد که در سند جامع شهرستان هم به عنوان میدان میوه و تره بار دیده شده است، بخش خصوصی اعلام آمادگی کرده تا در این زمینه سرمایه گذاری کند.
 وی عنوان کرد: جواز آن که اداره صنعت، معدن و تجارت بوده صادر و به وی تحویل شده است، در حال حاضر کار دست مسکن شهرسازی است و باید زمین را مسکن شهرسازی واگذار بخش خصوصی کند.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بافق افزود: به محض اینکه زمین در اختیار بخش خصوصی قرار بگیرد دو ماهه میدان میوه و تره بار به بهره برداری خواهد رسید. 
وی گفت: اگر شهرداری به صورت مشارکتی با بخش خصوصی در این حوزه ورود پیدا کنند سیر قانونی واگذاری زمین نباید انجام شود و به طور مستقیم می توان زمین را به شهرداری واگذار کرد. 
در همان شماره هفته نامه افق کویر برای پیگیری این موضوع گفتگویی با کاظم فتوحی رییس اداره مسکن و شهرسازی بافق انجام داده است.
وی گفت: نامه شهرداری چند روزی است که به دست ما رسیده و کروکی پیشنهادی را تهیه و جهت کارهای واگذاری زمین آن را به مرکز استان ارسال کردیم.
وی افزود: نماینده شهرداری باید این کار را پیگیری کند حدوداً سه ماه طول می کشد.
هفته نامه افق کویر پس از گذشت قریب به دو سال از درج این گزارش و عدم مشاهده پیشرفت در این حوزه گفتگویی با محسن تفکری، کارشناس قراردادها و سرمایه گذاری شهرداری بافق انجام داده است که وی در این رابطه گفت: نقشه و طرح میدان میوه و تربار آماده می باشد؛ فقط مزایده آن باید برگزار شود. 
وی افزود: نقشه برای 10 هزارمتر زمین طراحی شده است؛ در ابتدا مزایده 5 هزار متر زمین برگزار خواهد شد تا شخص برنده فعالیت خود را آغاز کند.