هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

با حضور مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز: مدیر عامل جدید شرکت گاز استان یزد منصوب شد

با حضور مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز: مدیر عامل جدید شرکت گاز استان یزد منصوب شد



گروه خبر: ناصر ابراهیمی در آیین تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت گاز استان یزد اظهار داشت : گاز یک ماده حیاتی و بسیار با ارزش است که پس از میلیون‎‎ها سال به عنوان یک منبع ارزشمند انرژی در اختیار ما قرار گرفته است و لازم است که از این ماده با ارزش خوب استفاده کنیم.
وی به مصرف 160 میلیارد مترمکعبی گاز در کشورمان اشاره و افزود: این میزان گاز مصرفی معادل یک میلیارد بشکه نفت و ارزشی برابر با 100 میلیارد دلار دارد لذا بسیار گران قیمت است و ضرورت دارد که بهینه آن را مصرف کنیم.
ابراهیمی با بیان این که اگر مصرف کنیم، چندسال آینده کمبود گاز در زمستان را نخواهیم داشت، افزود: متاسفانه با وجود این که هر سال شاهد افزایش تولید گاز در کشورمان هستیم ولی بازهم مصرف از تولید جلوتر است و در زمستان‎‎ها شاهد کمبود 200 میلیون مترمکعبی گاز در کشور هستیم.
وی با بیان اینکه راندمان فعلی وسایل گازسوز کشورمان بسیار پایین است افزود: در گذشته مردم ما صرفه‏‏جوتربودند ولی امروزصرفه جویی به فراموشی سپرده شده است و سرانه مصرف انرژی در کشور ایران از متوسط جهانی نیز بسیار بالاتر است و ضروری است که مردم صرفه جویی را مد نظر داشته باشند.
این مسئول خاطر نشان ساخت: تاسیسات گازرسانی بسیار گرانبها هستند و ضروری است که برای استفاده طولانی مدت از آنها در حفظ و نگهداری آنها کوشا باشیم.
در این مراسم منوچهر فلاح به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.