هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل

باید با بصیرت حسینی به مقابله با شمر زمانه برخیزیم

باید با بصیرت حسینی به مقابله با شمر زمانه برخیزیم


فرمانده بسیج بافق:

سرهنگ رضا جمالی در فراخوانی گردان های بیت المقدس که در ناحیه بافق برگزار شد حضور یافت و این فراخوانی را جهت بالا بردن توان رزمی افراد عنوان کرد.
وی در ادامه با اشاره به نهضت امام حسین(ع) و قیام ایشان گفت : ما به عنوان سربازان این مملکت باید پشت مسلم زمانه خود بیاستیم و خالی نگذاریم تا بهانه به دست دشمن نداده باشیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق گفت : در زمان کنونی هر کجا تفکر و بصیرت بسیجی باشد، دست قدرت طلبی و استعمار دشمن از آنجا کوتاه است.
وی با اشاره به سخن رهبری ادامه داد: بسیج و بسیجی باید جامعه را رصد کند و از اوضاع و احوال سیاسی کشور مطلع باشد و فرمایشات رهبر معظم انقلاب را دنبال کرده و به گوش جان بسپرد.
این مسئول با اشاره به توطئه های اخیر دشمن در منطقه، خاطر نشان کرد: هدف دشمن از این دسیسه و توطئه ها، از بین بردن روحیه امید و نشاط در بین جوانان و مردم است.
جمالی افزود: دشمن می خواهد اخلاص و پاکی را از اندیشه، نگاه و رفتار بسیج بگیرد و ما نباید بازیچه ی ابزار و دست های پنهان دشمن در جامعه که همان ماهواره و شبکه های اجتماعی هست بشویم و باید با دیدی روشن و بصیرت حسینی و عاشورایی به مقابله با شمر زمانه برخیزیم.

 

منبع: خبرگزاری بسیج