هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

بازدید فرماندار از پروژه درحال ساخت سرای سالمندان رحمت بافق

بازدید فرماندار از پروژه درحال ساخت سرای سالمندان رحمت بافق



فرماندار بافق به همراه رئیس بهزیستی شهرستان و خیر بافقی از سرای سالمندان رحمت بافق بازدید کرد.
سید مهدی طلایی مقدم در این پروژه خیری ضمن تقدیر از خدمات محمدرضا رحمتی، خیر بافقی در شروع و احداث این مکان گفت : حضور و مشارکت خیرین در پروژه های شهرستان ، گام مهمی در همراهی دولت به منظور توسعه و عمران شهرستان است.
سید مهدی طلایی مقدم با تاکید بر هدف خیر بافقی با گام برداشتن در جهت رفاه همشهریان خاطر نشان کرد:از آنجایی که خیران دلهای بزرگی دارند، امیدواریم در شش ماهه نخست سال آینده(1395)،این سرای خیری به بهره برداری برسد و سالمندان شهرستان بتوانند از مزایا و امکانات آن استفاده نمایند.
رئیس بهزیستی شهرستان بافق در این بازدید با اشاره به وضعیت فعالیت این پروژه گفت : پروژه در حال ساخت خیری سرای سالمندان رحمت بافق با 2 هکتار مساحت که فاز اول آن با زیر بنای 1280 متر مربع،هم اکنون پیشرفت فیزیکی بیش از 80 درصدی دارد و پیش بینی می شود نیمه اول سال آینده به بهره برداری برسد.
محسن خوشگذران افزود: این سرا در سه فاز شامل مرکز روزانه ، بخش مشترک و مرکز شبانه روزی ویژه سالمندان احداث می شود.
وی به فعالیتهای آینده این مرکز همچون نگهداری روزانه سالمندان و ارائه خدمات پزشکی و توانبخشی اشاره کرد و گفت : با راه اندازی این مرکز قادر به جذب و نگهداری ۶۰ سالمند در مرکز شبانه روزی و ۱۲۰ نفر در مرکز روزانه این سرا هستیم.
در پایان این بازدید فرماندار بافق به منظور فضا سازی محیط سرای سالمندان قول مساعدت و همکاری داد.
گفتنی است شهرستان بافق پس از شهرستانهای اردکان، تفت و مهریز چهارمین شهرستان استان می باشد که به سرای شبانه روزی سالمندان مجهز خواهد شد.