هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل

بازدید فرماندار از پروژه درحال ساخت سرای سالمندان رحمت بافق

بازدید فرماندار از پروژه درحال ساخت سرای سالمندان رحمت بافق



فرماندار بافق به همراه رئیس بهزیستی شهرستان و خیر بافقی از سرای سالمندان رحمت بافق بازدید کرد.
سید مهدی طلایی مقدم در این پروژه خیری ضمن تقدیر از خدمات محمدرضا رحمتی، خیر بافقی در شروع و احداث این مکان گفت : حضور و مشارکت خیرین در پروژه های شهرستان ، گام مهمی در همراهی دولت به منظور توسعه و عمران شهرستان است.
سید مهدی طلایی مقدم با تاکید بر هدف خیر بافقی با گام برداشتن در جهت رفاه همشهریان خاطر نشان کرد:از آنجایی که خیران دلهای بزرگی دارند، امیدواریم در شش ماهه نخست سال آینده(1395)،این سرای خیری به بهره برداری برسد و سالمندان شهرستان بتوانند از مزایا و امکانات آن استفاده نمایند.
رئیس بهزیستی شهرستان بافق در این بازدید با اشاره به وضعیت فعالیت این پروژه گفت : پروژه در حال ساخت خیری سرای سالمندان رحمت بافق با 2 هکتار مساحت که فاز اول آن با زیر بنای 1280 متر مربع،هم اکنون پیشرفت فیزیکی بیش از 80 درصدی دارد و پیش بینی می شود نیمه اول سال آینده به بهره برداری برسد.
محسن خوشگذران افزود: این سرا در سه فاز شامل مرکز روزانه ، بخش مشترک و مرکز شبانه روزی ویژه سالمندان احداث می شود.
وی به فعالیتهای آینده این مرکز همچون نگهداری روزانه سالمندان و ارائه خدمات پزشکی و توانبخشی اشاره کرد و گفت : با راه اندازی این مرکز قادر به جذب و نگهداری ۶۰ سالمند در مرکز شبانه روزی و ۱۲۰ نفر در مرکز روزانه این سرا هستیم.
در پایان این بازدید فرماندار بافق به منظور فضا سازی محیط سرای سالمندان قول مساعدت و همکاری داد.
گفتنی است شهرستان بافق پس از شهرستانهای اردکان، تفت و مهریز چهارمین شهرستان استان می باشد که به سرای شبانه روزی سالمندان مجهز خواهد شد.