هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

بازتاب

بازتاب


بازتاب

سئوال: سلام، ای كاش مسئولین شهرداری و راهنمایی رانندگی جهت یك طرفه كردن خیابان امام رضا(ع) فكری می‌كردند.
جواب: ضمن تشکر از پیام شهروند محترم به اطلاع می‌رساند در صورت نیاز و با مصوبه شورای ترافیک این امر امکان پذیر می باشد.
سئوال: سلام، یكسال بیشتر هست كه خانه‌های خیابان شیخ محمد تقی بافق، را خراب كردند فقط می‌خواهم یک پیشنهاد بدهم؛ اگر با كمبود آب مواجه هستید به اینجا بیایید چون یك سال هست آب خیلی زیادی هدر می‌رود، مشكل اساسی اهالی این كوچه چاه‌های فاضلاب است، مردم می‌گویند ماكه نمی‌خواهیم آباد كنند فقط بیایند چاه‌ها را خالی كنند، بعد هم باخاك پر كنند. تا كی باید این كثیفی‌ها را در كوچه ببینیم، چه كسی مسئول است! درست هست هرگز قلعه برای آباد شدن در نظر نبوده؛ ولی بخاطر دانش‌آموزان فكری بكنید تا كشته نداده است.
جواب: ضمن تشکر از پیام شهروند محترم به اطلاع می‌رساند کلیه چاه‌های موجود در این مسیر پر شده و در صورت وجود خواهشمندیم مورد را دقیقاً به شهرداری اعلام تا اقدام لازم صورت گیرد.
سئوال: یك شب در ساعت پایانی شب كه با ماشین در حال پارك نمودن ماشین بودم ناگهان متوجه شدم كه یكی از رفتگران شهرداری در حال جارو كردن خیابان است؛ اما بخاطر اینكه رنگ لباسش تیره بود اول او را ندیده بودم؛ لذا از ریاست محترم شهرداری خواهشمندم كه دستور لازم نسبت به استفاده از لباس نارنجی جهت این زحمت كشان عزیز برای اینكه از خطرات جانی در امان باشند را معمول فرمایند.
جواب: ضمن تشکر از پیام شهروند محترم به اطلاع می‌رساند کاور مخصوص شب به رفتگران تحویل داده شده که رفتگران شیفت شب ملزم به استفاده آن هستند. در خصوص مطلب مذکور پیگیری لازم بعمل خواهد آمد.
سئوال: با سلام، بلوار آیت ا... میرغنی زاده از روبروی ایستگاه راه آهن متأسفانه با یك قوس بسیار نامناسب به سمت راست به خیابان كنار ریل قطار متصل می‌شود و انتهای این خیابان نزدیك پل سه دهانه (جاده بهشت الحسین) برای متصل شدن به میدان امام حسن(ع) كه عجیب ترین و بی نظیرترین میدان ایران است و همه رانندگان را گیج می‌كند یك قوس معكوس دیگر دارد از شورای محترم تقاضای رفع عیب این بلوار و میدان را داریم. شهروندان
جواب: ضمن تشکر از پیام شهروند محترم به اطلاع می‌رساند به دلیل حریم ایستگاه راه آهن فاصله بلوار ابتدای مسیر از خیابان شیخ محمد تقی زیادتر و سپس به مسیر قبلی (قدیمی) باز گشته است لیکن قوس طراحی شده کاملا" استاندارد و فنی می‌باشد. میدان امام حسن (ع) به دلیل ورود 4 بلوار 35 تا 50 متری و یک راه برون شهری (ابتدای جاده کرمان ) شامل 5 مسیر عمده می‌باشد که با یک میدان امکان اتصال وجود نداشته است.
سئوال: سلام از زحمات شهرداری برای چراغانی میدان‌های شهر تشكر می‌كنم اما كاش شب وفات حضرت زینب(س) این چراغها خاموش بودن !
جواب: ضمن تشکر از پیام شهروند محترم به اطلاع می‌رساند کلیه چراغانی‌های سطح شهر در شب وفات معصومین و مناسب‌های خاص خاموش می‌شود.