هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

انتظار هست شهرستانی مثل بافق نه تنها یک هفته نامه بلکه روزنامه داشته باشد

انتظار هست شهرستانی مثل بافق نه تنها یک هفته نامه بلکه روزنامه داشته باشد



رحمت ا... عفتی شهردار بافق در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار هفته نامه افق کویر درخصوص هفدهمین سالگرد هفته نامه افق کویر و ارزیابی خود از این نشریه گفت: افق کویر با توجه به سابقه هفده ساله ای که دارد جای خودش را قطعاً بین شهروندان باز کرده است و با توجه به تعداد اندک جریده مکتوب سطح شهرستان می شود گفت یکی از منابع اصلی اطلاع رسانی در سطح شهر می باشد و با توجه به کیفیت، چاپ رنگ و نوع کاغذی که دارد از نظر فنی بسیار می تواند موفق باشد و با توجه به موضوعاتی که کار می کند از جمله موضوعات شهری که از نظر شهرداری خیلی مهم است و انتقال در خواست‌های مردمی در صدای افق و جوابهایی که شهرداری جهت اطلاع شهروندان درج خواهد کرد می تواند یکی از راه های ارتباطی بین شهروندان و خادمین شهر در مجموعه شهرداری باشد که الحمدا... هست و رضایت کامل از تعامل با این نشریه داریم و خوشحال می شویم که این دوستان زحمت می کشند، اطلاعاتی را از سطح شهر جمع آوری و مکتوب می کنند از این جهت کار شهرداری را جهت خدمت رسانی بهتر به شهروندان راحت تر می کنند.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا نشریه توانسته است به نیاز مخاطبان پاسخ دهد؟ گفت: از نظر یک مخاطب معتقدم جای کار زیاد دارد؛ هم در افزایش تعداد صفحات و هم حرفه ای تر شدن از نظر روزنامه نگاری جای کار دارد؛ قطعاً نباید به همین بسنده کنیم و رضایت داشته باشیم، اما به هر حال موفق ترین جریده در سطح شهرستان است.
عفتی در پاسخ به این پرسش که چه انتظاری از این نشریه دارید؟ گفت: انتظار دارم که بخشی از صفحات افق کویر اختصاص داده شود به اطلاع رسانی شهری و مسائل شهری. کادری داشته باشد که اگر شهروندان متقاضی اطلاعات درخصوص شهر هستند یا خواسته ای از شهرداری دارند بدانند کجا باید دنبال آن بروند و سریع سراغ همان مطلب بروند.
شهردار بافق در پاسخ به این پرسش که نظر شما در خصوص مصاحبات و گزارشات مردمی که گرفته می شود چیست؟ گفت: مصاحبات و گزارشات راضی کننده هست و جای تقدیر و تشکر دارد، می تواند حرفه ای تر شود، انتظار هست شهرستانی مثل بافق نه تنها یک هفته نامه بلکه روزنامه داشته باشد و خبرهایی که جذابیت برای شهروندان دارد در آن درج شود، نکته ی دیگری که لازم هست به آن توجه شود با توجه به فضاهای مجازی که در شهر داریم و بخشی از جامعه از فضای مجازی اخبار را دریافت می کنند و هفته نامه افق کویر نیز هفته ای یکبار چاپ می شود باید اخبار آن هم از نظرنوع و جذابیت و هم کیفیت تفاوتی با اخباری که در فضاهای مجازی کار می شود داشته باشد تا شهروندان یک هفته منتظر بمانند و این جریده را حتماً خریداری کنند.
عفتی در پایان سالگرد انتشار هفته نامه افق کویر را تبریک گفته و اظهار امیدوارم نمود: با پیشرفتی که این هفته نامه خواهد داشت جای بهتری را در بین شهروندان باز نماید، روز به روز به تیراژ آن افزوده شود و جایگاه واقعی خودش را بداند.

 

اکرم عباسی