هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل

آمریکایی ها به انتخابات ایران چشم طمع دوخته اند

آمریکایی ها به انتخابات ایران چشم طمع دوخته اند


فرمانده سپاه الغدیر در سپاه ناحیه بافق:

جلسه گفتمان رهبری با سخنرانی سردار فتوحی مورخ 26/11/1394 در سالن شهید قدوسی واقع در ناحیه سپاه بافق برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ناحیه بسیج بافق ؛ این جلسه ساعت 19 در سالن شهید قدوسی با تلاوت آیات قرآن کریم توسط برادر بسیجی رنجبر و پخش سرود ملی مقدس جمهوری اسلامی ایران  آغاز شد .
سردار فتوحی  که با وظیفه تبیین شفاف سازی بیانات مهم مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم در تاریخ 19  دی 1394 به شهرستان بافق آمده بود ، مردم را به تنها نگذاشتن رهبری و انقلاب را در این مقطع حساس و حیاتی دعوت کرد.
وی ابتدا محورهای مهم بیانات مقام معظم رهبری در قالب ده محور با کلیت موضوع حفظ و ماندگاری انقلاب اسلامی ، انتخابات ، اهمیت مجلس خبرگان و احساس خطر از جانب غرب بیان کرد.فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اثتناد به سخنان مقام معظم رهبری آمریکا را در طمع تحول این انتخابات دانست ، تحولی که برخلاف نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد. در ادامه خاطرنشان کرد راه حل اطمینان بخش و موثر ، اطمینان به فهرست یا افراد معرفی شده توسط معتمدین انقلابی و متدین که دنبال حرف آمریکایی ها و غربی ها نیستند می باشد .
وی در ادامه گفت اهمیت مجلس خبرگان بسیار زیاد است ، او رهبر را انتخاب خواهد کرد که کلید حرکت انقلاب در دست اوست ، این خیلی اهمیت دارد ، این کار کوچکی نیست. اذا بابد تحقیق کرد و باید اعتماد پیدا کرد ؛ پس بنا براین اصل انتخابات و شرکت در انتخابات به عنوان یک اصل ، یک مسئله است ، مسئله انتخاب اصلح یا صالح هم یک مسئله است که این هم باید مورد توجه قرار گیرد .
او در آخر مردم را از نقشه های پلید آمریکا مطلع ساخت و حضار را به هوشیاری در امر انتخابات دعوت کرد.