هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

اشیایی که در بینی کودک سه ساله یافت شد

اشیایی که در بینی کودک سه ساله یافت شد



معصومه غلامرضاپور| به گزارش هفته نامه افق کویر، گاهی بچه ها بازی های عجیب و خطرناکی انجام می دهند بازی هایی که ممکن است، حتی جان کودک را به خطر بیاندازد. مادر 27 ساله ای که تمایل نداشت خود را معرفی کند در گفتگو با خبرنگار هفته نامه افق کویر گفت: به خاطر بوی بد دهان کودک سه ساله ام او را نزد پزشک های عمومی شهرستان بردم، پزشکان عمومی پس از معاینه زهرا گفتند که مشکل از معده وی می باشد و داروهای معده برای فرزندم تجویز کردند، من نیز مدتی داروها را به او  دادم، ولی وقتی بهبود نیافت، داروها را قطع کردم. تا اینکه تصمیم گرفتم زهرا را برای مداوا به یزد ببرم، به یکی از پزشکهای مجرب یزد مراجعه نمودم، وی در اولین معاینه گفت: داخل بینی زهرا شیء یا اشیائی وجود دارد؛ پس از معاینه یک عدد گوشواره پلاستیکی و دکمه کلید کنترل را از بینی زهرا بیرون آورد، پس از آن دیگر دهان زهرا بو نمی داد و فرزندم سلامتی اش را به دست آورد. 
مادر زهرا کوچولو اظهار داشت: مشابه این اتفاق برای یکی از فرزندان دوستانم نیز روی داده بود، فرزند دوستم دکمه درون بینی اش کرده بود، چون دکمه بزرگ بود، پزشکها نتوانستند آن را از بینی فرزندش بیرون آوردند و او را به اتاق عمل برده و پس از بیهوش کردن کودک دکمه را بیرون آوردند. 
مادر زهرا در پایان گفت: از همه مادرها درخواست دارم مواظب فرزندان خود باشند؛ وقتی متوجه مشکل فرزندشان می شوند حتماً کودک خود را نزد پزشکان مجرب ببرند؛ چرا که تشخیص بیماری رکن اصلی درمان است، اگر من نیز زودتر فرزندم را نزد پزشک متخصص برده بودم اینقدر زهرا کوچولو عذاب نمی کشید.