هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

آسفالت 8 کیلومتر از جاده دو بانده بهاباد به بافق

آسفالت 8 کیلومتر از جاده دو بانده بهاباد به بافق


به زودی:

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد گفت: برای آسفالت قطعه اول این راه به طول 8 کیلومتر یک میلیارد تومان از اعتبارات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد هزینه خواهد شد.
 خبرگزاری صدا و سیما، 
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد گفت: جاده دوبانده بهاباد به بافق که به همت فرمانداری بهاباد و اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان در دست ساخت است از پیشرفت خوبی برخوردار است و قطعه اول آن از روستای پرک تا روستای اسفنگ به طول 8 کیلومتر آماده آسفالت شد.
صادقیان افزود: این راه 23 کیلومتر طول دارد که قطعه اول آن به طول 8 کیلومتر از روستای پرک تا روستای اسفنگ زیرسازی آن به اتمام رسیده و آسفالت آن در چند روز آینده شروع می شود.
وی گفت: قطعه دوم هم به طول 8 کیلومتراست که 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و قطعه سوم هم به طول 7 کیلومتر 40 درصد زیرسازی آن انجام شده است. 
صادقیان اشاره کرد:برای آسفالت قطعه اول این راه به طول 8 کیلومتر یک میلیارد تومان از اعتبارات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد هزینه خواهد شد.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزدافزود: زیرسازی ساخت پل و ابنیه فنی این راه توسط فرمانداری بهاباد انجام و آسفالت آن هم بر عهده اداره راهداری وحمل و نقل جاده ای استان خواهد بود.