هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

اخذ قول 23 میلیارد تومان استاندار از وزیر آموزش و پرورش

اخذ قول 23 میلیارد تومان استاندار از وزیر آموزش و پرورش



اکرم عباسی|  به گزارش هفته نامه افق کویر، مهدی طلایی مقدم فرماندار بافق در حاشیه مراسم زنگ ایثار و مقاومت که به مناسبت اولین روز بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس در مدرسه شهید دهستانی برگزار شد به پرسشهای مطرح شده، پاسخ داد.
وی پیرامون مشکلات پیش آمده برای کارخانه کاشی زمرد بافق گفت: "شکوهی" مدیر کارخانه کاشی و سرامیک زمرد بافق، مشکلات حوزه برق و گاز کارخانه را مکتوب به من منعکس کرده و پیگیری کردم؛ اما سایر موارد و مسائل داخلی که در کارخانه کاشی وجود دارد را از وی خواهش کردیم، این مسائل را مکتوب کند تا در کمیسیون کارگری و اعضایی که هستند بررسی کنیم تا بتوانیم کاری انجام دهیم؛ ولی تا به امروز هنوز به ما چیزی اعلام نشده است.
طلایی مقدم اظهار داشت: این نیست که چون بخش خصوصی است به حال خودش رها کنیم؛ اگر مشکلی در شهرستان ایجاد کرد، باید تبعاتش را نیز پاسخگو باشد. از افرادی که داخل مجموعه هستند، اطلاعات ضد و نقیضی به ما می رسد.
وی در مورد مشکلات و کمبودهای مدارس بافق افزود: 28 شهریور ماه که دکتر"علی اصغر فانی" وزیر آموزش و پرورش به یزد آمد،جلسه شورای آموزش و پرورش در استان تشکیل شد. در آن جلسه مسائل و مشکلات شهرستان مطرح گردید که وزیر آموزش و پرورش در پایان صحبت هایش به دکتر فاضل مسئول دفتر خود دستور داد موارد را پیگیری شود. ضمن اینکه موارد مکتوب شد و با امضای بنده، امام جمعه شهرستان، مدیر آموزش و پرورش و نماینده مردم به وزیر آموزش و پرورش تحویل داده شد و قولی که استاندار در این جلسه از مقام عالی وزرات گرفت این بود که قرار شد حداقل 23 میلیارد تومان در اختیار استان قرار بگیرد و قول داده شد از این مبلغ بخش قابل توجهی از آن را به شهرستان بافق اختصاص دهند تا بحث احداث مدارس، مقاوم سازی و کانون فرهنگی دانش آموزی شهرستان مشکلات آن رفع شود.