هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

احداث نیروگاه خورشیدی منتفی شد

احداث نیروگاه خورشیدی منتفی شد


مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن کارکنان سنگ آهن مرکزی:

الهام نصیرزاده| به گزارش هفته نامه افق کویر، علی محمد خواجه مبارکه، مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن کارکنان سنگ آهن مرکزی در گفتگو با این هفته نامه به پرسش های مطرح شده پاسخ داد .
افق کویر: یکی از برنامه های اعضای این تعاونی در زمان انتخابات ورود به نیروگاه خورشیدی بوده است این برنامه چه اندازه عملی شده است؟
در مورد احداث نیروگاه خورشیدی در سال ۹۲ مطالعه و پیگیری گردید، ولی به دو دلیل این طرح در آن زمان منتفی شد اول بدلیل عدم وجود نقدینگی که هزینه بسیار بالایی را می طلبید و دوم ملاحظاتی که می بایست در اساسنامه شرکت تعاونی مد نظر قرار داد.
افق کویر: آیا شرکت تعاونی مسکن کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی به شرکت تعاونی چندمنظوره تبدیل گریده است و آیا تأثیری در سوداعضا خواهد داشت؟ 
جهت اجرای طرحهای اقتصادی و معدنی اقداماتی جهت تأسیس شرکت تعاونی چند منظوره صورت گرفت، ولی بعد از چندین جلسه با کارشناسان اداره تعاون در یزد به این نتیجه رسیدم که یک شرکت تعاونی عام که می تواند فعالیت گسترده‌ای داشته باشد تأسیس نماییم که پیگیری و در شرف تأسیس می باشد.
افق کویر:  رسالت اصلی این شرکت تعاونی تأمین و ساخت آپارتمان است، هدف شما از فروش آپارتمانهای هتل آرمان و... چیست؟
همانطور که قبلاً هم گفتم هتل آرمان در زمانی خریداری گردید که سود سرمایه گذاری بسیار خوبی را برای تعاونی به همراه داشت، ولی هزینه های شارژ و نگهداری آن بالا بود و نگهداری هتل موجب ضرر و زیان برای تعاونی می شد به همین منظور با نظر مجمع، در دستور کار برای فروش قرار گرفت.