هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

آجیل و خشکبار برای شب عید گران نمی شود

آجیل و خشکبار برای شب عید گران نمی شود


مدیرعامل اتحادیه خشکبار؛

مدیرعامل اتحادیه آجیل و خشکبار در خصوص وضعیت قیمت آجیل و خشکبار گفت: به اندازه کافی آجیل و خشکبار برای شب عید موجود است و کمبودی در بازار نیست، همچنین هیچ تفاوت قیمت و افزایش قیمت نسبت به سال گذشته نخواهیم داشت.، مصطفی احمدی با بیان اینکه امسال در حوزه آجیل و خشکبار بازار بسیار راکد بود، افزود: به دلیل کاهش قدرت خرید مردم امسال بازار خوبی نداشتیم و به همین خاطر صنف خشکبارفروشان فقط درصدد تبدیل جنس خود به پول هستند تا اینکه بخواهند سودی کسب کنند.
وی با اشاره به کسادی بازار خشکبار و آجیل گفت: به دلیل اینکه بازار خریداری ندارد از نظر قیمت هم تفاوت قیمتی با سال گذشته نخواهیم داشت به همین خاطر انتظار افزایش قیمت برای شب نداریم.
مدیرعامل اتحادیه آجیل و خشکبار وضعیت بازار شب عید را همواره راکد پیش بینی کرد و گفت: به دلیل کسادی بازار در سال جاری، پیش بینی رکود در شب عید را داریم اما امیدواریم مردم اراده کرده و بازار آجیل را از کسادی خارج کنند.
احمدی در خصوص وضعیت صادرات خشکبار در حال حاضر گفت: صادرات تا حدودی بر روی بازار داخلی تاثیر گذار است و بین بازار داخل و قیمت صادراتی تفاوت عمده و مشهودی وجود داشته و تولید داخل ارزان تر از صادرات است.

 

میزان