هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

اجباری شدن بیمه شخص ثالث

اجباری شدن بیمه شخص ثالث



اسدا... جولایی در نشست ملّی خیرین و توسعه اجتماعی گفت: با پیگیریها و تلاشهای خدمتگزاران مردم در ستاد دیه کشور قانون بیمه شخص ثالث اجباری و اجرا شده است.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، روز پنج شنبه 25 آذر ماه ، دومین روز از نشست ملّی خیّرین و توسعه اجتماعی به میزبانی استان یزد با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار یزد، مشاور وزیر کشور و معاون امور سازمان‌های مردم ‌نهاد وزارت کشور، قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی، قائم مقام وزیر و معاون اجتماعی وزیر بهداشت ، معاون وزير دادگستري و رئيس جامعه خيرّین كشور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری ، امام جمعه موقت یزد ، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مشاور اطلاع رسانی و روابط عمومی استاندار و جمعی از مسئولان کشور و استان در سالن اجتماعات خیام هتل صفاییه یزد برگزار شد.
رئیس ستاد دیه کشور در این نشست با بیان اینکه خیّرین با خدا معامله کرده اند و خداوند سرمایه و انفاق آنها را تضمین می کند، گفت: کار ستاد دیه مبنای خدایی  و انسان دوستانه دارد.
اسدالله جولایی ادامه داد: بسیاری از کسانی که در زندانهای کشور حضور دارند، ناخواسته در این موقعیت قرار گرفته اند  و این ناشی از فقر فرهنگی و عدم آموزش صحیح در کشور است.
وی افزود: ستاد دیه کشور اصلاح قانون، اجرای قانون، آموزش و تقدم پیشگیری بر درمان را در دستور کار خود قرار داده است و با تلاش ستاد دیه کشور قانون اجباری شدن بیمۀ شخص ثالث در مجلس شورای اسلامی تصویب، به تأیید شورای نگهبان رسیده و اجرائی شده است.
جولایی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ستاد دیه کشور در سال گذشته برای آزادی هشت هزار و 565 نفر باید مبلغ 722 میلیارد تومان پرداخت می کرد که از این مبلغ 278 میلیارد تومان از سوی اولیای دم بخشیده شد.
گفتنی است نشست ملی خیّرین و توسعه اجتماعی با میزبانی استان یزد به مدت دو روز با اولویت دست‌یابی به راهکارهای تعامل دو جانبه با مشارکت خیّرین در حوزۀ مدیریت آسیب‌های اجتماعی در حال برگزاری است.