هفته نامه هفته نامه

Назад к целой странице
« Назад

بدهی 23 میلیارد تومانی سنگ آهن به شهر بافق

بدهی 23 میلیارد تومانی سنگ آهن به شهر بافق



به گزارش هفته نامه افق کویر؛ محمد رنجبر رییس شورای اسلامی شهر بافق پیرامون جلسه کارگروه که بابت حضور مسئولین صندوق بازنشستگی فولاد برگزار شد گفت: برای تبدیل وضعیت بیمارستان ولیعصر(عج) 66 تختخوابی به 96 تختخوابی با پیگیری که فرماندار داشت مقرر گردید مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون تومان از صندوق بازنشستگی فولاد پرداخت گردد. 
رییس شورای اسلامی شهر افزود: 25 درصد از سهام مستلزم ساز وکار قانونی دارد و باید به لایحه مجلس فرستاده شود مقرر گردید دخیل عباس زارع زاده هفته آینده در جلسه ای با کمیسیون صنعت و معدن مجلس هماهنگی داشته و اعضای شورای شهر برای پیگیری بیشتری در تهران حضور یابند.
وی با اشاره به صنایع جوار معدنی گفت: از طرح‌ها بازدید صورت گرفت درصد توسعه و پیشرفت طرح گندله قابل قبول است و مصوب گردید که هر 2 ماه یکبار اعضای صندوق بازنشستگی فولاد یک نماینده در جلسات کارگروه شهر داشته و گزارش کاملی از پیشرفت طرح ها ارائه دهند.
 محمد رنجبر پیرامون موضوع 5/28 درصد اظهار داشت به گفته ی مسئولین به بخش دولتی بازگشته است و خواهان آن هستیم تا به نتیجه قطعی و موثق برسیم.
رییس شورای اسلامی شهر بیان کرد: شرکت سنگ آهن بدهی زیادی پیرامون 2 درصد از فروش سنگ معادن به شهر دارد و مبلغ آن تا آخر آبان ماه سال 93 با احتساب سهم صادرات 23 میلیارد تومان است. تا اخر اردیبهشت سالجاری مبلغی از آن واریز خواهد شد. 
محمد رنجبر جلسه کارگروه را مثبت ارزیابی نمود و گفت: مباحث مطرح شده دو بار مورد بررسی قرار گرفت و صورتجلسه به امضای همگان رسید.