هفته نامه هفته نامه

Назад к целой странице
« Назад

امیدواریم با تغییرات در اداره اوقاف همچنان پیشرفت ادامه داشته باشد

امیدواریم با تغییرات در اداره اوقاف همچنان پیشرفت ادامه داشته باشد



در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رییس اداره اوقاف شهرستان بافق خبرنگار هفته نامه افق کویر، با چند تن از خادمین امامزاده عبدا...(ع) بافق گفتگویی اختصاصی انجام داد و در خصوص عملکرد رییس سابق این اداره سؤالاتی را مطرح نمود.
صدیقه بهابادی سرشیفت نظافت امامزاده عبدا...(ع) گفت: چندین سال بود که مثل روش قدیم هیچ کار مؤثر و مفیدی برای آستان متبرکه انجام نمی گردید. فرش ها قطعه قطعه پهن شده بود، حتی برای زیارت که به بقاع متبرکه برخی روستاها می رفتیم نظم و هماهنگی خاصی را مشاهده می کردیم و حسرت می خوردیم که در این شهر با سرمایه عظیم، چرا هیچ تغییر و تحولی صورت نمی گیرد. رییس سابق نیز همکاری خوبی در این زمینه داشت که باعث نظم و ترتیب بهتری شد. عکس های شهدا تماماً جمع و در دیوار حک گردید.
 این خادم افتخاری افزود: امیدواریم با تغییرات در اداره اوقاف همچنان این روند پیشرفت ادامه پیدا کند. مشکلاتی مانند عدم سرویس بهداشتی مناسب، زائر سرا، سقاخانه، مسقف نمودن هنوز بر سر راه است.
وی افزود: خدام افتخاری با برنامه ی از پیش تعیین شده برای نظافت و کارهای دیگر امامزاده عبدا...(ع) حضور پیدا می کنند.
یکی دیگر از خدام افتخاری گفت: قبل از این سال ها یک شب برای زیارت آمدم و چیزی غیر قابل تصور مشاهده کردم. پول های امامزاده را در حسینیه، شمارش می نمودند. به نظرم کار درستی نبود.
زینب مرشد زاده سر شیفت انتظامات ادامه داد: فقط به عشق آقا امام زاده (ع)در اینجا حضور داریم و تا زمانی که ایشان ما را به خادمی خود قبول داشته باشند از این مکان مقدس بیرون نخواهیم رفت.
وی افزود: در حال حاضر نظم بسیار خوبی حاکم می باشد کارهای نیمه کاره رو به اتمام است. رستورانی که فقط روز عاشورا و ماه محرم از آن استفاده می گردید اکنون سر و سامان گرفته است. به خاطر وجود اتاق عقد افراد غیر بومی برای امر ازدواج به بافق مراجعه می کنند.
رسولی سر شیفت کفشداری بیان کرد: امیدواریم با مدیریت کامل و جامع همچنان در رسیدن به اهداف و آبادانی این مکان مقدس بکوشند. خرسندیم که فردی بومی عهده دار این مسئولیت خطیر شده است.
 عظیمه مرشد زاده مسئول خدام نیز از دیگر خدام افتخاری این آستان متبرکه می باشد.