Публикатор Публикатор

Назад к целой странице

امام جمعـه یزد از روش آموزشـی انتقـاد کرد

امام جمعـه یزد از روش آموزشـی انتقـاد کرد


ارائه روش آموزشی معلمان بازنشسته به آموزش و پرورش

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد از روش‌های آموزشی در نظام آموزش و پرورش انتقاد کرد.
به گزارش  فارس، آیت‌ا... محمدرضا ناصری در آیین تکریم از بازنشستگان آموزش و پرورش استان یزد با انتقاد از روش‌های آموزشی در آموزش و پرورش اظهار داشت: به نظر می‌رسد که امروزه چندان به موضوع تربیت در آموزش و پرورش اهمیت داده نمی‌شود و دانش‌آموزان تنها برای تحصیل علم به مدرسه می‌روند.
وی ادامه داد: معلمانی که در گذشته در مدارس و نظام آموزشی فعالیت داشتند رنج زیادی متحمل شده و در کنار آموزش تحصیل، تربیت و آموزه‌های دینی و ارزش‌های انسانی و اخلاقی را نیز برای دانش‌آموزان بیان می‌کردند.
نماینده ولی‌فقیه در استان اضافه کرد: شما بازنشستگان فرهنگی و معلمان پیشکسوت گذشته باید این نکات را برای معلمان امروز بازگو کنید و در خاطرات خود این موارد را مطرح کنید تا آن‌ها نیز در روش آموزشی خود تغییراتی را ایجاد کنند و شیوه جدیدی را با استفاده از تجربیات گذشته شما برگزینند.
وی تصریح کرد: زحماتی که شما متحمل شدید و رنج‌هایی که کشیدید نتیجه‌ای جز اینکه فرزندانی عالم و آگاه به جامعه تحویل دادید، نداشته؛ اما نباید فراموش کرد که رنج و تلاش شما و آموزش شما همراه تربیت، نصیحت، تعالیم دینی و القای اخلاق خوب و ارزش‌های انسانی بوده که امروزه کمرنگ شده است.