هفته نامه هفته نامه

Return to Full Page
« Back

یک ماشین باز بافقی: مسئولین زمین مناسبی برای هیئت اتومبیلرانی در نظر بگیرند

یک ماشین باز بافقی: مسئولین زمین مناسبی برای هیئت اتومبیلرانی در نظر بگیرند



 به گزارش پایگاه خبری افق بافق؛ امروزه تبدیل یک ماشین به خودرو اسپرت ( ورزشی) در بین جوانان بسیار رایج شده است به گونه ایی که بیشتر جوانان پس از خرید خودرو، شروع به اسپرت نمودن ماشین خود می کنند. البته به بعضی از افراد «ماشین باز» نیز می گویند و به دلیل علاقه ی شدید خود به خودرو ماشین را اسپرت می کنند. در این شماره خبرنگار ما به سراغ "ماشین باز بافقی" رفته و با وی به گفتگو پرداخته که در ادامه می خوانید:
" ابوالفضل اغنیایی" در این باره گفت: وقتی گواهینامه خود را دریافت کردم، پدرم برای من یک خودرو " پژو rd" به قیمت 4 میلیون تومان خریداری نمود.
وی ادامه داد: به شدت علاقه خاصی به ماشین های ورزشی داشته به همین خاطر ماشین را اسپرت کردم و اکنون این ماشین 400 میلیون تومان قیمت دارد.
وی افزود: چند مرتبه در همایش هایی که در یزد برگزار می شد؛ شرکت نمودم و واقعا برای افراد جای تعجب داشت در پژو آردی این همه سیستم بسته شده است.
وی در ادامه اضافه کرد: جوانان و علاقمندان موتور سوار و ماشین باز روزهای جمعه به جاده D19 می روند و به حرکات نمایشی می پردازند.
وی تصریح کرد: علاقمندان به این رشته ورزشی نیازمند فضا و میدانی می باشند. در جاده D19 تریلی های حمل بار در حال رفت و آمد می باشند و به این جاده نمی توان به عنوان پیست به آن نگاه کرد و در این فضا حادثه ساز است.
وی گفت: حدود چند ماه پیش با شورای شهر تماس گرفته و درخواست داشته به جاده D19 بیایند و از نزدیک مشکلات این ورزش را ببیند که در دو طرف جاده خانواده ها اعم از پیر و جوان ایستاده یا نشسته در حال تماشا موتور سواران هستند که در این جاده با جان خود بازی می کنند.
وی در خصوص« میدان "موتور کراس " که جنب پارک آبشار بود» بیان کرد: میدان موتور کراس که در سال 1395 میزبان مسابقات موتور کراس کشور بود و بعد از گذشت بیش از هفت سال این مجموعه بزرگ جمع گردید.
اغنیایی گفت: گاهی مواقع در جاده سنگ آهن بانوان را دیده ام که با سرعت زیاد مسابقه می گذارند، حتی "زهرا اسکندری" در مسابقات ماشینرانی شرکت نمود و مقام را از آن خود نمود.
وی در ادامه گفتگو عنوان کرد: بنده افرادی را می شناسم که ماشین های اسپرت دارند؛ اما در شهرستان پیست مناسبی نیست که ورزشکاران به تمرین بپردازند.
وی در ادامه از مسئولین خواستار شد: انتظاری که از مسئولین دارم، زمین مناسبی برای هیئت اتومبیلرانی در نظر بگیرند تا جوانان شهرستان در میدان استاندارد پرورش یابند.

حدیثه امیریان