هفته نامه هفته نامه

Return to Full Page
« Back

صدای افق (شماره 701)

صدای افق (شماره 701)



پیامک
 
سلام، مسئولین شهدای گمنام قاضی خواهش می كنیم آب سردكن جلو یادواره اتصالی دارد، برق می گیرد. تا مشكلی برای كسی پیش نیامده است اتصالی آن را برطرف كنید.
 913-657
 سلام و عرض ادب،برای ما جالب هست تابلو نمایشگر آلودگی هوا در میدان شهدا پس از مدتی از مظلومیت در آمده است، ولی كسی یا ارگانی توضیحی در مورد آن نداده است.  
913-185
 با عرض سلام و احترام خدمت ریاست دلسوز بیمارستان ولی عصر(عج)خواهشمند است به وضعیت خدمات و نظافت بیمارستان رسیدگی كنید.
(با عنوان) یك بیمار
913-536
 باسلام و خداقوت به دست اندركاران افق كویر، از شماخواهشمندیم تا جهت برطرف كردن مشكل سرعت و خطرتصادف و شلوغی كوچه دبیرستان فاطمیه پشت اداره پست پیگیری كنید. بخداخسته شدیم فقط كافی هست چند دست انداز با آسفالت ایجادكنید.
 913-364
 سلام، این چه وضع سرویس های مظفریه هست جاهای دیگه روز به روز پیشرفت می كنند آن وقت مظفریه كه نیم ساعت یكبار سرویس داشته الآن ساعتی یكبار می آید.(...) مردم باید یك ساعت در گرما معطل بشوند خواهشاً شهرداری رسیدگی كند. 
910-437
 با عرض سلام و خسته نباشید و تبریك عید فطر به همه همشهریان عزیز، خواستم در جواب یكی از دوستان كه در شماره قبل از امكانات حقوقی و رفاهی نیرو های تبدیل وضعیت گفته بود بگویم: مگه نیروهای تبدیل وضعیت چه چیز سرتری نسبت به نیروهای شركتی دارند. اگر هزینه كلاس بوده به همه دادند اگر بن بوده به همه دادند اگر امكاناتی بوده به شركتها هم دادند پس خواهشاً اینطور صحبت نكنید. اگر هم منظور شما حقوق دریافتی هست من خودم تبدیل وضعیت هستم با گروه 8 و 12 سال سابقه كار. در واحد خودمان نیروی شركتی هست كه حقوقش اگر از من بیشتر نباشد كمتر نیست. پس خواهشا جو سازی نكنید
. 910-014
 سلام خسته نباشید، انتهای بلوار میرغنی زاده به سمت راه آهن مباركه چرا سریع درست نمی شود واقعا! خطرناک است. 
913-411
 باسلام،كوچه منازل بنیادمسكن در شهرك ولیعصر(عج) بافق به دلیل حفاری های گذشته برای لوله كشی گاز و فاضلاب شهری خیلی خراب شده و تا این لحظه هیچ اقدامی صورت نگرفته است و برای تردد مشكل داریم. لطفاً رسیدگی شود.
 913-723
 آقای (...) درست نیست كه بعضی افراد را بخرید به خاطر اینكه پشتیبان داشته باشید
9371104704
 با سلام، درجواب411- 913 كه گفت ای كاش به مانند شیخ محمد تقی بافقی یك نفر پیدا می شد و بافق را از این وضع در می آمد بگویم كه یك نفر بود كه به او سردار سازندگی می گفتند؛ ولی متأسفانه ما بافقیها كه(...)
 914-941
 آقای(....و....و....) و غیره كور خواندید كه آقای صباغیان را می شود خرید. این آقا مال این حرفها نیست. الحمدا... نه (...) هست نه رشوه خوار و نه مال حرام خوار.
(با عنوان) جمعی از دوستان امربه معروف
937-704
 رییس محترم (...) اگر می شود به كارمندانتان یاد دهید كه دروغ نگویند بابت حقوق دادن تا ما جلو كسی سكه یه پول نشویم. 
939-016
 سلام خدمت رییس شركت (...) لطفاً به كارمندتان بگویید در كارشان جدی باشند تا نگویند این شركت به درد نمی خورد.
 930-500
 خطاب به موتورسواری كه سه شنبه شب 19 خرداد در میدان امامزاده زدی به پدری كه رفته بود برای خانواده اش نان تهیه كند و جان او را گرفتی بدان تا زنده هستی از عذاب وجدان خلاص نخواهی شد و روزی در پیشگاه عدل الهی جوابگو خواهی بود،منتظر آن روز باش.
تفكری
913-862
 با عرض سلام، جای بسی تأسف هست كه در شهر دارالشجاعه و ولایت مدار بافق، جلسه افطاری صورت می گیرد كه با حضور بعضی از مسئولین شهر خواستار این بودن كه (...)كه رئیس دولت اصلاحات بوده رفع ممنوع التصویری شود و تأسف بارتر اینكه تصویرش هم در كنار تصویر حضرت امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(حفظه ا...) گذاشته شده. خواهشاً مسئولین امنیتی و انتظامی شهر از تشكیل چنین جلسات جلوگیری و با برگزاركنندگان چنین جلساتی برخورد قاطع و قانونی صورت بگیرد.
 روح اله فتاحی بافقی
 913-103
 سلام، ای كاش آموزش و پرورش بافق روی حرفی كه می زد می ایستاد. تا حالا چند بار گفتند امسال دانش آموزان حضرت زهرا (س) می روند به مدرسه قبلی خودشان، اما نزدیك كه می شه دوباره حرفشان را عوض می كنند آخه بچه های ما چه گناهی كردند كه سه سال مدرسه شان را امانت به ابتدایی دادند. امسال 5 كلاس با 110نفر كجا می خواهند جا بدهند (...) به خدا كلاتون را قاضی كنید و تكلیف ما را مشخص كنید
.913-432
 با سلام خدمت شهردار و شورای شهر بافق،خسته نباشید، شهرك امام حسین(ع) یا به قول معروف شهرك سنگ آهن قدیم، خیل كثیری از كوچه ها و خیابان اصلی آن شهرك فاقد آسفالت می باشد، در حالی كه شهرك مذكور از دیر زمانی است كه مردم در آنجا اسكان دارند و هنوز كه هنوز هست به امكانات رفاهی آن توجه نمی شود علی الخصوص، آسفالت شهرك. لطفاً مسئولین مربوطه اقدامات لازم را مبذول فرمایند.
 913-553
 
سپاسگزاری ها
باعرض سلام خدمت تمامی زحمتكشان معدنكار بدینوسیله از جناب آقای عسكری مدیرعامل محترم شركت، آقای رنجبرسرپرستی آهنشهر و جناب آقای سیدعلیرضاحسینی مدیراموررفاهی بابت بازدید از مسجد آهنشهر و بررسی كمبودها و دادن قول مساعد جهت رسیدگی و مرتفع نمودن كمبودهای ممكن در اسرع وقت كمال تشكر را دارم. حسن توجه عزیزان باعث قوت قلب ما خادمین ائمه خواهدبود. 
محمد طالعی خادم مسجد آهنشهر
 سلام، كمال تشكر را دارم از آقایان حسین ندافیان مدیرعامل شركت معدنچیان و آقای رضا داودی معاونت ایشان به خاطر اخلاق و رفتار خوبشان. 
913-359
 باعرض سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادت همه همكاران عزیز و سختكوش شركت سنگ آهن، بدینوسیله از زحمات حاج آقا واعظی امام جماعت مسجد وآقای رضائی پور مدیر روابط عمومی كه ما را در برگزاری هرچه باشكوه تر مراسم شبهای احیا یاری نمودندكمال تشكر و سپاس را دارم.
 محمدطالعی خادم مسجدآهنشهر
 باعث افتخار است كه مستند از لاك جیغ تا خدا كه اینقدر به مسئله حجاب اهمیت داده بدست عزیزی چون آقای هاشم تفكری بافقی كارگردانی و ساخته شده است.
913-020
 با سلام وخسته نباشید به رییس بیمارستان ولیعصر آقای افشار واقعاً كمال تشكر را داریم بابت رسیدگی به غذای بیمارستان چون واقعاً غذاها عالی هستند.  
(باعنوان)پرسنل بیمارستان
 930-760
 بدینوسیله از مدیریت محترم شركت سنگ آهن مركزی جناب آقای عسكری و همچنین از ریاست و پرسنل زحمتكش شركت تعاونی گل سرخ كه در امر افطاری و سحری كارگران شركت در ماه مبارك رمضان زحمت كشیدند كمال تشكر را داریم انصافاً امسال هم تنوع و هم كیفیت غذا خیلی بهتر از سالهای قبل بود.اجركم عند ا...
(باعنوان) جمعی از پرسنل و كارگران طرح توسعه شركت سنگ آهن مركزی
913-381
 سلام، واقعا به شهرداری می خواستم بگویم خسته نباشید بخاطر پارك كوهستان به این خوبی.
 913-411
 
تسلیت
جناب آقای علیرضا صالحی، دهیار محترم روستا! مصیبت از دست دادن خواهر گرامیتان را تسلیت عرض كرده ما را در غم خود شریك بدانید. 
(باعنوان) جوانان پایگاه یادگار امام(ره) شادكام
 همكارگرامی جناب آقای عباس نارگانی و محمدعلی زعیمیان اندوه بی پایان ما از این واقعه دردناك قابل وصف نیست مصیبت وارده را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می نمایم. 
(حامدطاهری)
 جناب آقای صالحی در غم از دست دادن عزیزان به سوگ نشستن صبری می خواهد عظیم، برای شما و خانواده محترمتان صبر و شكیبایی و برای آن عزیز در گذشته غفران و رحمت واسعه الهی را خواستارم،
«ازطرف دوستت حسین دهقان
 سروران گرامی آقایان عباس،محمود و علیرضا صالحی با نهایت تأسف در گذشت خواهرگرامیتان را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت و غفران و برای شما طول عمر مسئلت داریم.
«هیئت انصارالحسین روستای شادكام»
 جناب آقای صالحی«دهیارروستای شادكام»مصیبت درگذشت خواهر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می نماییم.
«شورای اسلامی روستای شادكام»
 
اس ام اس باران
ماهواره ها: سوغات اروپائیان! سلاحهاى خاموش؛ اما مرگبار كه با ورودشان به هرمكان دین و مذهب و بركت از بین رفته و گناه و بى عفتى جایگزینش مى گردد. همچنین نظام خانواده سست و بى ارزش مى شود. عزیزان بفكرفرزندانمان این آینده سازان مملكت باشیم كه باگناهمان شاهدمرگ زودهنگامشان نباشیم
*انغوزه اى
 سخت است یك رنگ ماندن در دنیایى كه مردمش براى پر رنگ شدن حاضرند هزار رنگ باشند.
 حضرت محمد(ص)[درطلب دنیا معتدل باشید و حرص نزنید؛ زیرا به هركس هرچه قسمت اوست مى رسد] عزیزان! همیشه ازخدا به اندازه اى از مال دنیا بخواهیدكه ازكمى آن محتاج نباشید و از زیادیش مغرور نگردید؛ بلكه میانه رو باشید، قرار نیست اموالمان را فردا با خود ببریم دستهاى خالى دیروزگواى فرداى ماست
*مرتضى_مباركه*
 امام صادق (ع ):سرزنش شروع سردی رابطه هاست؛ ولی از كینه توزی بهتر است .
(احمدرضاطاهری)
 
پیام مهربانی
مادرم، نگاه مهربان و صدای دلنشینت همیشه مرحم دل من در این دنیاست، بدان كه برای من بهترینی .
 از تو بخاطر زحماتی كه درطول این سالها برایم كشیدی تشكر می كنم و دستت را می بوسم.
**از طرف فرزندت یاسر**
 می خواستم از پدر و مادرم بابت اینكه نتوانستم به رشته ی موردعلاقه آن ها بروم عذرخواهی كنم
913-352 
 پدرم! منی كه پدر شده ام می دانم چه رنجهایی برایم كشیدی و با چه سختی هایی نیازهایم را برطرف كردی، پدرم قسم به تمام روزهای سرد و گرم كه برایم زحمت كشیدی دوستت دارم و خیالت برایم تكیه گاه است.
*ازطرف فرزندت یاسر*
 
تبریک
ضمن تبریك قهرمانی تیم فوتسال شهدای شادكام در رقابت های جام رمضان خدمت اهالی این روستا،این موفقیت و قهرمانی تقدیم به روح بلند شهدای عزیز و9كبوتر خونین بال روستای شادكام كه در واقع قهرمانان واقعی آن شهیدان اسلامند. 
(با عنوان)جوانان پایگاه یادگار امام شادكام
 
همسفرم زندگیم مهدی جان وجود نازنین تو بهانه زیستن است آرزومندم سایه ات همیشه بر سرم گسترده باشد یازدهمین سالگرد ازدواجمان مبارک
 
یادبودها
عكست را نگاه می كنم، آخ که این عكس پیرنمی شود... اما، پیرم می كندداداشی برگرد ...
بیاد سجاد