هفته نامه هفته نامه

Return to Full Page
« Back

شهرستان بافق میزبان اردوی تیم ملی شمشیربازی

شهرستان بافق میزبان اردوی تیم ملی شمشیربازی



به گزارش  هفته نامه افق کویر، رئیس هیئت شمشیربازی شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار افق کویر پیرامون عملکرد این هئیت توضحیاتی داد که در ادامه می خوانید.

بازدید امام جمعه شهرستان بافق ازسالن اختصاصی شمشیر بازی
حجت الاسلام سید عباس حسینی امام جمعه شهرستان بافق به همراه احسان توکلی سرپرست اداره ورزش و جوانان و جمعی دیگر از مسئولین با حضور در سالن اختصاصی شمشیربازی از روند تمرینات و امکانات این سالن بازدید نمودند
در این بازدیداصغر آقابابایی رئیس هیأت شمشیربازی شهرستان گزارشی از وضعیت تمرینات ورزشکاران و امکانات مورد نیازسالن را ارائه نمود
آقابابایی با بیان اینکه ورزش شمشیربازی یکی از ورزشهای اولویت دار استان یزد است که افتخارات زیادی را در عرصه ملی و بین المللی برای کشور بدست آورده است افزود : این سالن نیاز به تجهیز دستگاه آپاره و پیست اختصاصی دارد که اگر مجهز گردد قابلیت برگزاری مسابقات قهرمان کشوری و اردوهای تیم های پایه ملی در شهرستان فراهم می شود و در کنار آن شاهد پیشرفت نوجوانان و جوانان شهرستان خواهیم بود

دوره مربیگری درجه ۳شمشیربازی در بافق برگزار می شود
رییس هیات شمشیربازی شهرستان بافق از برگزاری نخستین دوره آموزش مربیگری شمشیربازی کشوری در اسلحه اپه به میزبانی این شهرستان خبر داد.
اصغر آقابابایی' با بیان این خبر افزود : در این دوره آموزشی که در سطح سه شمشیربازی برگزار می شود ، بیش از ۲۰ نفر از زنان ومردان علاقمند به مربیگری از سراسر کشور حضور دارند.
وی افزود: این دوره آموزشی زیرنظر کمیته آموزش فدراسیون شمشیربازی از ۲۴آذرماه در خانه شمشیربازی شهرستان بافق آغاز شده و به مدت۴روز ادامه خواهد داشت.
رئیس هیات شمشیربازی شهرستان بافق، اضافه کرد: برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان در رشته شمشیربازی باعث ارتقاء سطح آگاهی ها ونیز دانش روز مربیگری خواهد شد.
آقابابایی ادامه داد: سال گذشته با راه اندازی سالن شمشیربازی شهرستان در مجموعه ورزشگاه تختی ، توسعه این رشته ورزشی در برنامه کاری هیات قرار گرفت.
وی افزود: سالن شمشیربازی بافق حدود۲۰۰متر زیربنا دارد وامکان استفاده از چهار خط مبارزه ای برای علاقمندان این رشته ورزشی فراهم است.
رئیس هیات شمشیربازی بافق یادآورشد: بیش از ۳۰ورزشکار در دوبخش مردان وزنان و در سه اسلحه اپه ، فلوره و سابر در شهرستان بافق فعال هستند

شهرستان بافق میزبان اردوی تیم ملی شمشیربازی
رئیس هیأت شمشیربازی شهرستان بافق از نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی شمشیربازی کشورمان به میزبانی شهرستان بافق خبر داد
وی گفت: نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه در بخش آقایان از ۲۴آذرماه به مدت یک هفته به میزبانی شهرستان بافق برگزار می‌شود.
اصغر آقابابایی هدف از برگزاری این اردو را افزایش سطح علمی و دانش افزایی مربیان و ورزشکاران شهرستان عنوان نمود و افزود : امیدوارم حضور سرمربی و ملی پوشان کشورمان گام مثبتی در جهت معرفی قابلیت‌ها و پتانسیل های ورزشکاران شهرستان ایجاد نماید.