هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

۸۳ نفر به جرم خرید و فروش رأی در مازندران دستگیر شدند

۸۳ نفر به جرم خرید و فروش رأی در مازندران دستگیر شدند



مهر| سردار مسعود جعفری نسب جمعه‌شب در نشست با خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان بابیان اینکه بحث خرید آرا حرکت زشتی است که می‌تواند رقابت سالم را مخدوش کند گفت: با اشرافیت صورت گرفته تعداد ۸۳ نفر درزمینهٔ خریدوفروش آرا دستگیری شده است.
وی گفت: اتهام برخی افراد تثبیت‌شده است و پرونده آنان برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال می‌شود و در این راستا حتی یک نفر دستگیر شد که ۳۸ شناسنامه تهیه‌کرده بود که شناسایی و دستگیرشده است.
وی از مردم خواست تا افرادی که اقدام به خریدوفروش آرا می‌کنند به پلیس معرفی کنند تصریح کرد: آرای مردم باید صیانت شود و نباید افرادی آرای مردم را مخدوش کنند.
فرمانده انتظامی مازندران از کاندیداها و داوطلبان خواست تا آرامش را رعایت می‌کنند تصریح کرد: کاندیداها و هواداران به تصمیمات اتخاذشده در بعد از اعلام نتایج توجه داشته باشند.
سردار جعفری نسب یادآور شد: کاندیداها باید اخلاق و رفاقت را سرلوحه کار قرار دهند و باید به قانون تمکین کنیم و مشکلات موجود از طریق مراجع قضایی پیگیری شود.
وی با اشاره به مشارکت بالای ۷۵ درصدی مردم استان در انتخابات یادآور شد: حضور مردم در انتخابات آگاهانه و فعالانه بوده است.
سردار جعفری نسب بابیان اینکه نیروهای انتظامی از ساعت ۷ صبح در سه هزار و ۴۵ صندوق  شعبه اخذ روی حضور داشتند گفت: سرکشی‌ها نشان از برگزاری با امنیت انتخابات دارد.
وی اظهار امیدواری کرد تا با آرای مردم شاهد انتخاب افراد شایسته‌ای برای ورود به مجلس باشیم و نمایندگان خوبی برای ملت باشند.
فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه خوشبختانه شاهد درگیری بین طرفداران کاندیداها نبودیم اظهار داشت: در مجموع انتخابات سالم و پرشوری در استان برگزار شده است.
سردار جعفری نسب به تجمع روز چهارشنبه ساری عنوان کرد: این تجمع ودلیل تشکیل آن در حال بررسی و پیگیری است و بنظر می رسد طراحان این تجمع شکست خورده اند.