هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

۴۴ طرح با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال در بهاباد افتتاح شد

۴۴ طرح با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال در بهاباد افتتاح شد


به مناسبت هفته دولت

همزمان با هفته دولت، در مراسمی، ۴۴ طرح عمرانی، کشاورزی و راه‌سازی با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال در بهاباد به بهره‌ برداری رسید.
حمید رضا اخوان، همزمان با هفته دولت، در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، 44 پروژه عمرانی، کشاورزی و راهسازی شهرستان بهاباد با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
محمدعلی طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی در شهرستان بهاباد، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دولت، بر الگوگیری مدیران و مسئولان از رفتار شهیدان رجایی و باهنر در رفتار با مردم تاکید کرد و اظهار داشت: دولت تدبیر و امید علیرغم مشکلات مختلف و به ویژه تحریم‌ها و مسائل مالی در دو سال گذشته، خدمات بسیار خوبی در ابعاد مختلف انجام داده است.
وی افزود: دولت با وجود مشکلات مختلف و کمبود اعتبارات، با همراهی خوب مردم و مسئولان و دلسوزان، گام‌های بسیار خوبی برای توسعه و آبادانی کشور برداشته است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با تقدیر و تشکر از فرماندار، امام جمعه، اعضای شورای شهر و بخشداران بهاباد خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید قدم‌های بسیار خوبی در جهت توسعه و عمران شهرستان بهاباد برداشته شده است.
وی به  چند پروژه اساسی که در شهرستان بهاباد دنبال شده اشاره کرد و افزود: چند کار اساسی در بهاباد دنبال شد که از جمله این موارد، انتقال خط آب، پیگیری بحث گازرسانی به شهرستان، همچنین بحث کارخانه گندله‌سازی و تجهیز و ارتقای بیمارستان بهاباد از جمله کارهائی بوده که با تلاش مسئولان استان و شهرستان انجام گرفته است.
طالبی به فعالیت دولت در عرصه داخلی کشور اشاره کرد و گفت: در عرصه داخلی موفقیت‌های بزرگی در زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی داشتیم و فضائی که به وجود آمده فضائی سرشار از امید به آینده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به طرح‌های نیمه تمام در کشور اشاره کرد و افزود: هزاران طرح نیمه تمام در کشور وجود دارد که همچنان نیازمند سرمایه‌هایی است تا به بهره‌برداری برسند.
وی یکی دیگر از دستاوردهای مهم در استان یزد را در ارتباط با بحث جرایم امنیتی دانست و گفت: خوشبختانه در استان یزد بسیاری از جرائم امنیتی کاهش پیدا کرده است.
افتتاح طرح هادی روستای سنجدک، افتتاح و بهره‌برداری از آسفالت خیابان اصلی روستاهای آریج، حسین آباد و ده عسکر، افتتاح استخر ذخیره آب کشاورزی روستای حسین آباد ده عسکر با ذخیره 518 متر مکعب، طرح هادی روستای بنیز، لوله‌گذاری اراضی کشاورزی، ساخت استخر ذخیره آب کشاورزی، احداث زمین فوتبال ساحلی، افتتاح ورودی خیابان روستای گرگین آباد، افتتاح مدرسه خیری امام سجاد(ع) گرگین آباد، افتتاح طرح هادی روستای رحیم‌آباد و افتتاح تامین برق و روشنائی روستای دهنو ملااسماعیل و طرح هادی روستای رحیم آباداز مهمترین پروژه‌هایی بودند که در این مراسم با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در بهاباد به بهره‌برداری رسید.