هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

یک روزی من آنها را به دادگاه انقلاب می‌کشانم

یک روزی من آنها را به دادگاه انقلاب می‌کشانم



آمریکا نمی خواهد ایران رشد کند تمام فشارهائی که امروز برگرده ملت ایران توسط آمریکا و ایادی آمریکا روا داشته به دلیل این است که جلوی پیشرفت ایران را بگیرند. 
به گزارش بافق خبر؛خطیب نماز جمعه شهرستان بافق در خصوص خصومت های آمریکا گفت:آمریکا نمی خواهد ایران رشد کند تمام فشارهائی که امروز برگرده ملت ایران توسط آمریکا و ایادی آمریکا روا داشته به دلیل این است که جلوی پیشرفت ایران را بگیرند.
حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی در رابطه با پیشرفتهای امروز ایران عنوان داشت:خوشبختانه امروز ایران به جائی رسیده که پیشرفته ترین موشکها و سلاح های نظامی را می سازد ولی در گذشته ما حتی تفنگ را از خارج وارد می کردیم .
وی در ادامه افزود:الحمدلله از زمانی که رابطه ما با آمریکا قطع شد موفقیتهای خوبی را کسب کردیم و در کنار آن نیز مشکلاتی وجود دارد.امروز 33میلیون جمعیت ایران  را جوانان تشکیل میدهند که از این جمعیت 10میلیون جوان تحصیل کرده لیسانس داریم و این خود یک سرمایه بزرگ برای کشور است.
سلیمانی در خصوص ایام اعتکاف اظهار داشت:نزدیک ایام اعتکاف هستیم ، بیش از هزار جوان در مساجد معتکف می شوند. باید از این فضای معنوی استفاده شود و معنویت را برای خود ذخیره کنیم .
امام جمعه شهرستان خطاب به کسانی که برای شورای شهر کاندید شدند گفت: کار خوبی کردید که برای خدمت به شهر پیش قدم شدید ولی بدانید که ما در یک کشور اسلامی زندگی می کنیم و پایه های این کشور روی خونهای جوانانی که برای وطن و اسلام رفتند بنا شده است ما در قبال خون شهدا مسئولیم  وباید مواظب باشیم و درست عمل کنیم .
سلیمانی در ادامه اشاره ای به سالروز شهادت آیت ا... سیدمحمدباقر صدر و خواهر گرامیش بنت الهدی صدر – سید مرتضی آوینی- سپهبد صیاد شیرازی و سالروز وفات حضرت زینب (س) کرد.
وی از برگزاری دعای ندبه در بافق به مناسبت سالروز وفات آیت ا... حاج شیخ محمد تقی بافقی خبرداد.برای برگزاری دعای ندبه گروهی از تهران آمدند و من چند مکان از جمله مسجد جامع و حسینیه محله سفلی را به آنها پیشنهاد دادم ،من گفتم اجازه نمیدهم این مراسم در امامزاده عبدالله برگزار شود به دلیل بی احترامی که نسبت به انقلاب و امام و رهبری شده ،سلیمانی به جهنم ، این را باید جواب دهند و یک روزی من آنها را به دادگاه انقلاب می‌کشانم .یک زمانی مسئله مسئله کشوری است من امام جمعه این شهرم و اگر بمیرم نمیگذارم این حرکت انجام شود خداشاهده اگر بگذارم انجام شود منتهی دیروز عده ای از خانواده های شهدا و روحانیت معظم و بچه های جبهه قدیمی ،حتی از یزد آمدند و گفتند خواهش میکنیم بپذیر که دعای ندبه در جوار شهدا برگزار شود و من گفتم به احترام شما قبول میکنم و به شما بگویم آنچه را که گفتم باید عملی شود و در دوران امام جمعه گری من باید بساطتان را جمع کنید هرکه میخواهد باشد.من نمی خواهم در شهر چالش ایجاد شود وگرنه من حریفم و خیلی کارها میتوانم انجام دهم .من توان رهبری دارم ولی برای اینکه شهر در آرامش باشد و انتخابات در پیش است من سکوت کردم و زمانی میشود که من این پرده را باز میکنم .ما پیرو امام و انقلاب هستیم و باید در مسیر انقلاب و امام گام برداریم .