هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

گلاره عباسی: برای ازدواج صبر می کنم!

گلاره عباسی: برای ازدواج صبر می کنم!



زنان تحصیلکرده موفق تر هستند
 گلاره عباسی: ما باید بستر را به گونه ای فراهم کنیم که زنان ما شرایط پیشرفت داشته باشند. شک نداشته باشید که یک زن تحصیلکرده و در آینده مادر تحصیلکرده که آشنا به حقوق خودش در اجتماع است و به بسیاری از خواسته هایش دست پیدا کرده می تواند فرزندان بهتر و آگاه تری را تربیت کند که البته این موضوع باعث می شود ما نسل پویاتری را در آینده داشته باشیم.
گاهی اوقات برخی از من می پرسند اگر همسر آینده ات با شغلت مخالف باشد چه تصمیمی می گیری؟ این سوال برای من از اساس ایراد دارد، چرا که من در انتخاب همسرم هیچگاه به سراغ کسی نمی روم که بخواهد مخالف شغلم باشد و جهان بینی اش به شکلی باشد که بخواهد برای آینده حرفه ای من، به این شکل تصمیم گیری کند، چرا که او قطعا من را با این شرایطی که در آن قرار گرفتم پذیرفته و دوست دارد همسر آینده اش فردی شاداب و پر انرژی باشد، در حالی که حذف بازیگری از زندگی من قطعا باعث بروز افسردگی در من می شود. فراموش نکنید قطعا زنی که از خودش راضی است به مراتب بهتر از زنی است که با فوبیا و استرس زندگی می کند و زندگی اش پر از آرزوهای از دست رفته است و این زن می تواند همسر و مادر خوبی باشد.
ریتم تند زندگی و بازگشت به گذشته
گلاره عباسی: به تازگی زندگی اغلب مردم، ریتم تندی پیدا کرده است. گاهی آنقدر کمبود وقت داریم که فکرمان حتی به سنت ها هم نیست اما من معتقدم این ریتم تند و این زندگی ماشینی با ذات بشر در تضاد بوده و خواه ناخواه مردم دوباره به سمت سنت ها سوق پیدا می کنند.
این تغییر آغاز شده و هم اکنون نیز شاهد این امر هستیم که عده ای از فست فودها خسته شده و به سمت غذاهای خانگی و ارگانیک روی آورده اند. حتی مشاهده می کنیم عده ای از شهرهای شلوغ فراری شده اند. اینها بازگشت به گذشته است دیگر...
تلخ ترین اتفاق زندگی ام
گلاره عباسی: متاسفانه در سال 92 دختر خاله عزیزم نازی را از دست دادم، من به نازی علاقه خاصی داشتم و به شدت به یکدیگر وابستگی داشتیم و از دست رفتن او باعث شد که به شدت منقلب شوم.
زمانی که خبر درگذشت نازی نازنین را به من دادند، سر فیلمبرداری فیلم «شیار 123» بودم و صرفا توانستم در مراسم خاکسپاری اش شرکت کنم که این موضوع برای من بسیار ناراحت کننده و آزاردهنده بود؛ در هر حال این روزهای سخت را در فیلمبرداری گذراندم و بیشتر روز را یا جلوی دوربین بودم یا اینکه از شدت ناراحتی، فقط می خوابیدم.
آنهایی که ازدواج می کنند شجاع هستند
گلاره عباسی: به نظرم ازدواج یک نیاز است که باید به درستی و در زمان خودش اتفاق بیفتد و این زمان در مورد انسان ها و افراد مختلف متفاوت است. راستش را بخواهید به نظر من کسانی که ازدواج می کنند و اتفاقا ازدواج های درستی هم انجام می دهند، افراد شجاع تری و به نوعی در زندگی شان از روحیه مشارکت زیادی برخوردار هستند.
در مورد خودم باید بگویم به نوعی ازدواج را پای قسمت می گذارم و منتظر فرصتی هستم تا همه اتفاق ها در آن به درستی رخ دهد و بدون شتاب زدگی باشد. از طرفی در حال بالا بردن روحیه مشارکتم هستم و فکر می کنم تا آن زمان هم باید کمی بیشتر صبر کنم.                                 خانواده سبز