هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

کیفیت درس خواندن مهم تر از کمیت درس خواندن

کیفیت درس خواندن مهم تر از کمیت درس خواندن



به گزارش هفته نامه افق کویر، هر چند سال دیگر هم بگذرد کنکور همچنان پر تب و تاب ترین رقابت علمی ایران است که هر سال چند هزار نفر را در گیر خود می‌کند. در این باره خبرنگار ما؛ با دو نفر برتر کنکور ۹۹؛ در شهرستان بافق به گفتگو پرداخته که در ادامه می خوانید.
«میلاد زمانی» برگزیده در رشته نقاشی با رقم 24 بیان داشت: در مدرسه نمونه امام رضا(ع) در رشته ریاضی تحصیل داشته و با علاقه بسیار توانستم در مقطع کارشناسی نقاشی در دانشگاه هنر تهران پذیرفته شوم.
وی با اشاره به بازار کار در رشته نقاشی گفت: بازار کار نقاشی غیر از مبحث تدریس در مدرسه و دانشگاه آزاد، تلاش خود هنر جو را می طلبد.
زمانی به داوطلبان کنکور یادآور شد: دوستانی که به هنر علاقه مند هستند علاوه بر تئوری و عملی هم تلاش کنند، زیرا کنکور هنر، تئوری و عملی دارد در هر کدام ضعیف عمل کنند، رتبه خوبی کسب نخواهند کرد.
در ادامه "مهدیه ابوطالبی" پذیرفته رشته علوم تربیتی در دانشگاه تهران با رتبه 310 به گفتگو پرداختیم که وی گفت: دوران متوسطه اول را در نمونه فردوس و دوران متوسطه دوم را در دبیرستان صدرا گذراندم.
وی در خصوص کتاب های کمک درسی اعلام کرد: کتاب های کمک درسی و البته شرکت در کانون و آزمون قلم چی و همچنین با کمک مشاور به این رتبه دست یافتم.
ابوطالبی؛ با اشاره به ساعت درس خواندن داوطلبان بیان داشت: به نظر من کیفیت درس خواندن بسیار مهم تر از کمیت درس خواندن است.
وی از صحبتش با داوطلبان کنکورگفت؛ ابتدا از کنکور در ذهن خود غول نسازند و برای رتبه برتر تلاش و کوشش کنند.

حدیثه امیریان