هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

کمتر از 24 ساعت 4 تصادف در بافق رخ داد

کمتر از 24 ساعت 4 تصادف در بافق رخ داد



به گزارش خبرنگار هفته نامه افق کویر؛ سعید ملک زاده از حوادث روی داده در هفته گذشته چنین خبر داد: روز یکشنبه18 آبان ماه خودروی 206 که حامل پنج سرنشین در سه راهی سه چاهون بود ساعت 11 صبح با تیر چراغ برق برخورد کردکه این حادثه یک نفر مصدوم در بر داشت.
وی افزود: ساعت 6 عصر همان روز در همان نقطه یک خودرو 206 با یک سرنشین از جاده خارج شده که متأسفانه در این حادثه سرنشین خودرو فوت کرد. باز در همان روز ساعت 5 عصر در میدان شهدا تصادف یک دستگاه موتور سیکلت با ماشین را داشتیم.
 همچنین صبح روز بعد ساعت 7 صبح برخورد دو خودرو پژو 405 در بلوار آهن که یک مصدوم به جای گذاشت را داشتیم.
وی با اشاره به اتفاقات حوادث ترافیکی در کمتر از 24 ساعت در روزهای متوالی هفته به رانندگان توصیه کرد با سرعت مطمئنه تردد کنند و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمایند و سرعت غیرمجاز نداشته و سرنشینان از کمربند استفاده کنند.
رییس اورژانس 115 بافق بیان کرد: رانندگان لازم است در مسیرهایی که آشنایی با آن ندارند با احتیاط بیشتری تردد نمایند.
 در ادامه خبرنگار هفته نامه افق کویر گفتگوی با کاظم فتوحی رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بافق انجام داد که وی در خصوص تصادفات جاده سه چاهون گفت: کمیسیون های شرکت سنگ آهن و اداره راه و شهرسازی برای بازدید مسیر آمده اند، مسیر یک سری معایب دارد، معایب آن را طی نامه‌ای به شرکت سنگ آهن ابلاغ کردیم. اگر این معایب برطرف شود برای تحویل جاده از سوی ما مشکلی وجود ندارد.

جاده سه چاهون اختصاصی هست

در ادامه سید علی طباطبایی مسئول ترافیک معدن چغارت در این خصوص گفت: جاده سه چاهون جاده اختصاصی شرکت سنگ آهن بافق می باشد. از دو طرف هم تابلوی آن به عنوان جاده اختصاصی نصب شده و کار تابلوگذاری و خط کشی آن انجام گردیده است. وی افزود: مسیری هم از سه چاهون به سمت روستای پرک داریم که خط کشی شده و برای تابلوگذاری نیز توسط مدیرعامل دستورآن داده شده و با توجه به اینکه تردد مردم نیز در آن قسمت صورت می گیرد برای پیشگیری از حوادث هزینه ای برای نصب تابلوها در نظر گرفته شده است.
طباطبایی عنوان نمود: تصادفاتی که در چند روز قبل رخ داده است درمسیر ورودی سه چاهون بوده و ربطی هم به ما ندارد. این جاده، جاده اختصاصی هست و هنوز تحویل اداره راه نشده، اگر موردی هم پیش بیاید جاده عمومی حساب نمی شود و تحت نظارت اداره راه و شهرسازی نیست.
وی افزود: سه راهی سه چاهون مشکل دارد محل تداخل ماشین های حامل سنگ با خودروهای عبوری بوده و نیاز به اصلاح دارد، اگر متولی آن مشخص شود مابقی کار توسط متولی یا معادن قرار گرفته در آن مسیر انجام می گردد.