هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

کمبود نیروی انسانی ضعف بافق است

کمبود نیروی انسانی ضعف بافق است


دکتر طالبی در آئین تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری بافق:

به گزارش هفته نامه افق کویر، دکتر محمد علی طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در حالی که به خودرو خود جهت برگشت به یزد نزدیک می شد در گفتگوی کوتاهی به چند سؤال این هفته نامه پاسخ داد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پاسخ به این پرسش که چرا حکم "زاده رحمانی" به عنوان سرپرست فرمانداری صادر شده است گفت: انتخاب "طلایی مقدم" به عنوان فرماندار طبس ناگهانی صورت گرفت. از آنجا که انتخاب فرماندار فرایند قانونی دارد و باید مراحل آن طی شود به همین دلیل حکم سرپرست برای زاده رحمانی صادر شده است.
وی در پاسخ به این پرسش که " باتوجه به اینکه شورای شهر بافق به عنوان نماینده مردم بافق تأکید بر بومی بودن فرماندار داشتند آیا انتخاب فرماندار غیر بومی دهن کجی به نمایندگان مردم نبود؟ تصریح کرد: شورای شهر، نماینده مردم؛ برای مواردی هستند که جزء وظایف و مسئولیت شان است. بنده از هر فردی که موافق فرماندار غیر بومی نبود خواستم تا گزینه مناسب را معرفی کند خدا را شاهد می گیرم فردی در سطحی که ما انتخاب کردیم معرفی نشد. 
دکتر طالبی در پاسخ به این پرسش که به عنوان یک بافقی در استانداری یزد چه برنامه ای برای نیروسازی انسانی جهت کسب مسئولیت های عالی دارید؟ اظهارداشت: کمبود نیروی انسانی یکی از ضعف های شهرستان بافق است و باید برنامه ای جهت رفع این ضعف مورد توجه قرار گیرد.