هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

کمبود معلم تا هفته آینده رفع خواهد شد

کمبود معلم تا هفته آینده رفع خواهد شد



به گزارش هفته نامه افق کویر، علی اصغر رنجبر رییس آموزش و پرورش بافق در حاشیه مراسم زنگ ایثار و مقاومت که به مناسبت اولین روز بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس در مدرسه شهید دهستانی برگزار شد در گفتگو با هفته نامه افق کویر در مورد شهریه 75 هزار تومان و 100 هزار تومانی که مدارس از دانش آموزان دریافت می کنند گفت: اعضای انجمن مدرسه و نمایندگانشان برای هزینه کتاب، بیمه و آزمونهای مختلفی که برگزار می کنند به توافق رسیدند تا این مبلغ گرفته شود تا هر روز نخواهند از دانش آموزان هزینه بگیرند.
رییس آموزش و پرورش پیرامون تغییراتی که در حوزه مدیریت بعضی از مدارس بافقروی داده افزود: بله، جا به جایی مدیران را داشتیم. به علت  اینکه معلم های بازنشسته ای که داشتیم و بعضاً شرایط خاص برخی مدارس با تصمیم شورای معاونین اداره آموزش و پرورش این کار انجام شده و ان شاء ا... در بهبود کیفیت آموزش و پرورش مؤثر باشد.
رنجبر در خصوص کمبود معلم در شهرستان گفت: رایزنی‌های کاملی با اداره کل شده و کمبود هم  داشتیم، به استحضار عوامل مربوطه رسیده. قول مساعدت دادند تا مجوز داده شود و تعدادی نیرو بگیریم. با انتقالی ها و سایر موارد 10 نفر از معلمین به مجموعه اضافه شدند، 23 نفر دیگر کمبود معلم داریم که تا اول هفته آینده مشکل آنها حل می شود.