هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

کلینیک عصر بیمارستان ولیعصر(عج) بافق راه اندازی شد

کلینیک عصر بیمارستان ولیعصر(عج) بافق راه اندازی شد



به گزارش روابط عمومی بیمارستان ولیعصر (عج) باتوجه به اجرای طرح تحول نظام سلامت و پی گیری انجام شده توسط ریاست بیمارستان درخصوص افزایش متخصصین مورد نیاز شهرستان وبه منظور رفاه حال شهر‌وندان بافق و بهاباد و توابع کلینیک تخصصی عصر راه اندازی شد.
دکتر افشاری در این خصوص گفت باتوجه به حضور متخصصین جدید شامل داخلی، اطفال، زنان، چشم و ارتوپدی و پوست این کلینیک راه اندازی شده است و آماده ارائه خدمات به همشهریان می باشد.
وی ادامه داد کلینیک تخصصی عصر از شنبه تا چهارشنبه هر هفته دایر بوده و همشهریان می توانند از ساعت ۵ الی   ۸ شب جهت دریافت خدمات تخصصی مراجعه نمایند.
رئیس بیمارستان بافق درباره برنامه حضور متخصصین در کلینیک عصر افزود ازشنبه تا چهارشنبه هر هفته متخصص چشم، داخلی و زنان، متخصص اطفال یکشنبه تا سه شنبه عصر، متخصص ارتوپدی درعصر روز چهارشنبه و صبح و عصر روز پنج شنبه و برنامه متخصص قلب، روانپزشک و پوست متعاقباً در هفته آینده اعلام خواهد شد.
وی افزود برنامه قبلی حضور متخصصین درصبح طبق روال قبلی به قوت خود باقی می باشد. وی در پایان از همشهریان محترم خواست در صورت نیاز به مراجعه نزد متخصصین جهت نوبت دهی به صورت حضوری  یا تلفنی اقدام نمایند. وی یادآور شد یکی از مشکلاتی که در نوبت دهی تلفنی داریم اخذ نوبت دهی و عدم مراجعه توسط بیمار بوده که این مسئله تضییغ حقوق دیگران و نارضایتی پزشک را در بر دارد لذا خواهشمندیم در این زمینه دقت بیشتری نمایند.
 امیر پورسلطانی