هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

کلنگ درمانگاه تأمین اجتماعی بافق به زمین خورد

کلنگ درمانگاه تأمین اجتماعی بافق به زمین خورد



به گزارش خبرنگار هفته‌نامه افق‌کویر؛ دکتر محمدحسین توحیدی‌فر مدیریت درمان دانشگاه شهید صدوقی استان یزد در حاشیه مراسم کلنگ زنی درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی بافق در گفتگو با خبرنگار هفته‌نامه افق‌کویر هدف از سفر خود را چنین عنوان کرد: مدت‌ها بود درصدد بودیم برای شهرستان محروم بافق درمانگاهی که در خور شأن مردم باشد ساخته شود تا خدمات درمانی، به 40 هزار نفر بیمه شده تأمین اجتماعی ارائه دهیم. زمینی به وسعت 5000 هزار متر مربع برای آن در نظر گرفته شد و امیدواریم ظرف دو سال کار ساختمانی آن به اتمام برسد و قبل از سال 95 درمانگاه را افتتاح نماییم. برای این طرح حدود 7 میلیارد تومان اعتبار مدنظر است.
وی در پاسخ به این پرسش که مصوبه دولت احداث پلی کلینیک بوده است نه درمانگاه تخصصی؟ گفت: درمانگاه کلمه فارسی هست که به جای پلی‌کلینیک به کار رفته و تمامی رشته‌های تخصصی را دارا می‌باشد. هر چه کادر تخصصی به شهر بافق بیاید می توان آنان را جذب نمود همچنین مساعدت دانشگاه شهید صدوقی در خصوص تأمین نیروی متخصص را باید مدنظر باشد.
در ادامه تعدادی از شهروندان بافقی از دکتر توحیدی فر درخواست نمودند تا بعد از افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی در شیفت عصر نیز به مردم خدمات رسانی کند. که وی آن را تأیید نمود و قول مساعد در این زمینه داد.