هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

کافه نسیم حامی ورزش و سلامت ، فرهنگ و هنر

کافه نسیم حامی ورزش و سلامت ، فرهنگ و هنر



"کافه نسیم" یکی از شاخه های گروه تجاری نسیم  است که در سال گذشته همزمان با شب میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج) آغاز به کار کرد. این مرکز با سرمایه ای بالغ بر چهل میلیارد ریال معادل چهارصد میلیون تومان در فضایی دلنشین با هدف ارائه بهترین و با کیفیت ترین فست فودها در شهرستان بافق جهت رفاه حال همشهریان و میهمانان گرامی راه اندازی گردید. تا امروز به حول و قوه الهی و با حمایت شما همشهریان عزیز توانستیم در ارائه آن چه می خواستیم سربلند و پیروز باشیم. اینکه بدانیم فست فودی که می خوریم از چه چیزهایی تهیه گردیده و اینکه از بهترین، تازه ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه تشکیل شده است حق شرعی و قانونی مشتریان و همشهریان عزیز است که شکر خدا توانستیم به این هدف هم برسیم. "فست فود" در میان مردم و در جامعه ما به شکل یک غذای لوکس پرضرر دیده می شود؛ در حالیکه اگر بدانیم از چه مواد اولیه ای تهیه می گردد و به دست ما می رسد متوجه می شویم فست فودی که از مواد تازه درجه یک و مرغوب و با کیفیت تهیه می گردد از غذاهای دیگر سالم تر است. لذا بر آن شدیم تا در هفته جهانی سلامت با برپایی جشنی با شکوه و با شعار غذای سالم، بدن سالم هم شبی شاد و دلنشین را برای همشهریان و مشتریان عزیزمان فراهم کنیم و هم به قول و وعده خود جهت اهدای 5 دستگاه دوچرخه و 5 دستگاه تبلت به قید قرعه به همشهریان عزیزمان به پاس وفاداریشان عمل کرده باشیم. کافه نسیم با حمایت از ورزش، فرهنگ و هنر شهرستان و با هدف حمایت از ورزشکاران و هنرمندان بومی شهرستان گامی بزرگ نیز در عرصه ورزش و هنر برداشته است که امید است با حمایت شما مشتریان و همشهریان عزیز در این راه نیز موفق و سربلند باشیم.
همزمان با هفته جهانی سلامت، جشن بزرگ کافه نسیم در محل مجموعه تفرجگاهی آبشار بافق برگزار گردید. در این باره گفتگویی با نصرا... عبداللهی مدیریت گروه تجاری نسیم انجام گرفت که توجه شما خوانندگان گرامی را جلب می کنیم.
افق کویر:  هدف از برگزاری جشن بزرگ کافه نسیم‌چیست؟ 
تقدیر و تشکر از مشتریان وفادار کافه نسیم، حمایت از هنرمندان بومی و توجه به شادی مردم.
افق کویر:  آیا نهادها با شما همکاری داشتند؟
 بله، در اینجا فرصت را غنیمت شمرده از زحمات بی دریغ شهردار محترم شهرستان جناب آقای مهندس نوروز زاده، روابط عمومی محترم شهرداری، مسئول محترم فرهنگی اجتماعی شهرداری، فرماندار محترم جناب آقای طلایی مقدم، رئیس محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، فرمانده محترم نیروی انتظامی شهرستان، کلیه مسئولین، دوستان، همشهریان و عزیزانی که ما را در با شکوه برگزار شدن جشنمان یاری کردند کمال تشکر و قدردانی را داریم و  همچنین تشکر ویژه از هنرمندان گروه هنری آرین بافق، باشد که در فعالیت های دیگر این مرکز نیز شاهد حمایت و حضور گرمتان باشیم. 
افق کویر:  حرف پایانی؟
 گروه تجاری نسیم در نظر دارد به حول و قوه الهی و با حمایت شما همشهریان گرامی و مسئولین محترم اقدام به راه اندازی شعب در سایر نقاط کشور و تبدیل کافه نسیم به" برند تجاری بافق" نماید. همچنین در نظر داریم فعالیت های خود را در عرصه خدماتی، فرهنگی، هنری و ورزشی با هدف ارائه بهترین ها و حمایت از هنرمندان و ورزشکاران شهرستان افزایش دهیم. 
*شعبه مرکزی کافه نسیم واقع در بافق، میدان چهارده معصوم(ع) جنب بانک ملی 14 معصوم
تلفن تماس:
32427007 09133526066-  
 
* لینک تور مجازی کافه نسیم
smm.ir/cafenasim
عکس ها:
 دفتر خبر بافق.جلال طاهری.میترا برزگری
استوديو فيلم و عكس باران- آرزو طالعی