هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

کارخانه کنستانتره سورک میبد با ظرفیت ۱۰۰۰ تن پایان سال 93راه اندازی می شود

کارخانه کنستانتره سورک میبد با ظرفیت ۱۰۰۰ تن پایان سال 93راه اندازی می شود


تشریح دست آوردهای فرماندار میبد به پایتخت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فرماندار میبد گفت: طی سفر کاری که به تهران داشتیم و در پی ملاقات با دکتر افشار معاون وزیر و رئیس امور اراضی کشور به نتایج خوبی در خصوص زمین‌های موجود در حریم شهر رسیدیم.
وی افزود: در این دیدار مقرر گردید اسناد زمین‌هایی که در حریم شهر واقع است و واگذار مسکن و شهر سازی گردیده صادر شود.
حسین فلاح تصریح کرد: این موضوع کمک بزرگی به زمین‌های واقع در حریم شهر می نماید تا واگذاری آن آسان شود.
فلاح همچنین در زمینه دیدار با مدیرعامل مخابرات کشور اظهار داشت: در ملاقات دیگری با آقای مهندس ابراهیمی مدیر عامل مخابرات مخابرات کشور موضوع های مختلفی از جمله تلفن شهرک امام رضا(ع) رکن آباد و ولی عصر(عج) مهر آباد مطرح گردید که دستور مساعد از جانب ایشان صادر گردید.
فرماندار میبد افزود: همچنین گفتگویی در خصوص پهنای باند فیبر نوری داشتیم که می بایست برای اداره ثبت و احوال، آموزش و پرورش، دانشگاه علمی کاربردی و دارو سازی  انجام می شد که دستور مساعد در این زمینه صادر گردید.
وی از راه‌اندازی تلویزیون کابلی در شهرستان خبر داد و اظهار امیدواری کرد هر چه سریعتر این امر اجرایی شود.
فلاح در تشریح این خبر گفت: در این سیستم متقاضیان فیلم‌هایی را از مخابرات درخواست می‌نمایند و این خدمات برای درخواست کننده از طریق این شبکه  قابل دسترسی می‌باشد.
فرماندار میبد در ادامه درخصوص راه‌اندازی دکل مخابراتی روستای سورک با هزینه ای نزدیک به ۴ میلیارد ریال خبر داد و افزود: در صورت تامین برق آن این دکل نصب و راه اندازی خواهد شد.
فلاح در تشریح دیدار خود با مدیر عامل شرکت خدماتی و سیاحتی ققنوس که شرکتی بسیار خوب بین المللی است گفت: مدیر عامل این شرمت یک شهروند میبدی است و طی ملاقاتی که با ایشان داشتیم قول مساعد دادند که در مهر ماه از شهرستان میبد بازدید به عمل آورند و یکسری تورهای مسافرتی برای میبد نیز در نظر داشته باشند.
وی در زمینه مشکلات شرکت فولاد میبد نیز گفت: در خصوص مسائل فولاد میبد در معیت مدیرکل ثبت و اسناد و آقای هدایی، با سرپرستی بانک صنعت و معدن  و بانک ملی ایران ملاقاتی داشتیم که  در آن جلسه اقدامات خوبی انجام شد.
فلاح در پایان اظهار داشت: با پیگیری هایی که ظرف هفت ماه گذشته انجام شد، تا پایان سال ۹۳ شاهد راه اندازی کارخانه کنستانتره سورک با ظرفیت ۱۰۰۰ تن خواهیم بود.