هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

چند راهکار ورود به قلب شوهر(قسمت ششم)

چند راهکار ورود به قلب شوهر(قسمت ششم)



 
 
گردآوری: مریم طالعی بافقی
*کلید جذب یک مرد ساده است: از او سوال کنید، در خواست کنید و او را درک کنید. پیشرفت و موفقیت های او را تایید و تصدیق کنید و از او بخاطر کارها،مهارتها و موفقیتهایش قدر دانی کنید.
*اگر شما درک کنید که مردها لیاقت موفقیت و نان آور بودن را دارند و از آنها بخاطرتأمین امکانات زندگی تقدیر کنید. به راحتی جذب شما می شوند.
*اگر چنانچه از رفتار و اعمال شوهرتان رضایت ندارید. آگاه باشید که انتقاد کردن و ایراد و اشکال گرفتن از کارهای او نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه باعث لجبازی و اصرار او بر کارهایش می شود و نتیجه نهایی اینکه باعث می شود از خانه گریزان شده و به دام آسیب های اجتماعی بیفتد.
*آنچه مردها از زنها انتظار دارند و بیشتر به آن علاقه مند هستند صفات زنانگی خانم هاست. و زینت و زیبایی جزء یکی از این صفات زنانه خانم هاست.
*با پرداختن به مسائل کم اهمیت و پیش پا افتاده لحظات خوشی را که با او می توانید داشته باشید کوتاه نکنید.
*هرگز سعی در قطع و یا کمتر شدن رابطه او با خانواده و دوستانش نکنید، او را کنترل و محدود نکنید، آزادیهای قبل از ازدواج را از او نگیرید. کاری نکنید که به این نتیجه برسد که با ازدواج محدود شده و بجای اینکه نیازهایش رفع شده، بیشتر نیازمند گذشته است.
*سعی کنید هر روز زندگیتان مثل روزهای آشنایی و نامزدیتان باشد. وقتی همسرتان به منزل باز می گردد طوی از او استقبال کنید که روزهای اول زندگی برایش تداعی شود.
*با همسرتان مقابل به مثل و لجبازی نکنید. قهر، محروم کردن از ارتباط جنسی و لجبازی، نه تنها مشکل را حل نمی کند بلکه به روابط زناشویی لطمه وارد می کند و بین همسران سردی ایجاد می‌نماید.
*زن نباید واکنشی نشان دهد که شوهرش احساس کند ادم بدی است. برای حمایت از مرد، زن باید با عشق و محبت با او رفتار کند و هرگز برای او مادری نکند و نباید به او آموزش دهد که چگونه می‌تواند پسر خوبی باشد.
*یکی از راههایی که مرد را برای گوش دادن به توصیه ای آماده می‌کند این است که زن از اشتباهات جزئی او چشم پوشی کند.