هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

چرا ورزش کنیم؟؟؟

چرا ورزش کنیم؟؟؟


چرا ورزش کنیم؟؟؟

یه دوستی دارم هر موقع که ازش سؤال می‌کردم چرا ورزش نمیای از من می‌پرسید: شمس جان این همه ورزش رفتی چی شد؟ کجا رو گرفتی؟ ببین من که تا حالا اصلاً ورزش نرفتم از تو سالم‌ترم، ورزش کیلویی چنده؟ تازه ماهی یک کیلو روغن گوسفند هم می‌خورم و از همه سالم‌ترم. گفتم خدا رو شکر خدا کنه اینطور باشه که میگی. هر چقدر در وصف فواید ورزش گفتم فایده‌ای نداشت تا اینکه چند وقت پیش شنیدم بخاطر گرفتگی رگ اصلی قلب رفته آنژیو. براش دعا کردم که فقط با آنژیو مشکلش حل بشه. به دیدارش که رفتم خودش پیش‌قدم شد و گفت کاش به حرفات یه کم فکر کرده بودم و دست از لجاجت بر می‌داشتم. حالا بگو چکار کنم. گفتم دوست من ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازس.
خواهر و برادر گرامی : با وجود این همه سالن ورزشی و تعدد رشته‌های مفرح ورزشی تو شهرمون حیف نیست وقتمون بی‌خودی هدر بره؟ انجام  ورزش‌های گروهی و حاضرشدن در جمع ورزشکاران نیز باعث تقویت روحیه و نشاطی وصف ناپذیرمیشه که باید حتماً تجربه کنید تا اونو حس کنید. خیلی از شهروندان عزیز با اینکه انواع و اقسام وسایل ورزشی در منزل دارند ولی به تنهایی رغبت آنچنانی برای ورزش ندارند و شیرینی دور هم بودن و با هم ورزش کردن را بیشتر می‌پسندند این خیلی خوبه .روی سخن با اشخاصیه که تا حالا تصمیم جدی برای شرکت در تمرینات ورزشی نگرفته‌اند.
تا فرصتی هست و تا گرفتار بیماری نشده‌اید ورزش کنید. حتماً که نباید قهرمان المپیک باشید. ورزش می‌تونه یه پیاده‌روی ساده هم باشه فرقی نمی‌کنه مهم اراده آهنین و تصمیم جدی گرفتنه.
از همین امروز تصمیم بگیرید با بهانه و بی‌بهانه ورزش کنید.
سالم و تندرست با ورزش
با تشکر ماشاا... حاجی شمس الدینی