هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

پیگیری 15 درصد دست نماینده مردم را می بوسد

پیگیری 15 درصد دست نماینده مردم را می بوسد



خبرنگار هفته نامه افق کویر بعد از نشست خبری که در دفتر نماینده مجلس برگزار شد طی گفتگوی تلفنی با سید مهدی طلایی مقدم فرماندار شهرستان بافق انجام داد. در خصوص واگذاری 28/5 درصد از سهام شرکت سنگ آهن بافق سؤال نمود وی گفت: هنوز هیچ سند رسمی از دولت اعلام نگردیده است. رایزنی های با شرکت شستا و سرمایه گذارانی داشته تا برای خرید ورود نمایند بعد از مصوبه ای که با حضور ذوالفقاری دبیر شورای امنیت کشور و با حضور اعضای شورای تأمین استان در استانداری برگزار شد هیچ چیز جدیدی اعلام نشده و 28/5 کامل متوقف گردیده است.
 وی با اشاره به گلایه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مبنی بر عدم دعوت وی در جلسات و این که در گزارش صدا و سیمای استان یزد نامی از وی برده نشده است گفت: مدارک ودعوتنامه ها موجود می باشد. در گزارش صدا و سیما نسخه آن وجود دارد در پایان گزارش تصویری متذکر شدم کار گروهی است و یک شخص نمی‌تواند تنها در این راستا گام بر دارد. از تمامی مسئولین مربوطه نیز تقدیر نمودم.
طلایی مقدم با اشاره به مجوز ماهی تیلاپیا افزود: پیگیر هستیم تا بتوان اقدام موثری صورت پذیرد. استاندار نیز از این موضوع به جد دفاع نموده است.
فرماندار همچنین در خصوص 15درصد از سهام شرکت سنگ آهن بافق عنوان کرد: پیگیری متعلق به نماینده مجلس بود. وی می تواند برای قانون مند شدن در این موضوع آن را درمجلس مطرح و پیگیری کند. این کار دست نماینده مجلس را می بوسد.
وی در خصوص کار گروه مطالبات مردمی گفت: به نظر من کارگروه تمام اعضای شورای اداری استان است و نباید به فرماندار و شخص دیگری معطوف شود هر فردی بتواند در این راه به ما کمک کند دست او را می بوسیم. هیچ محدودیتی هم ندارد و تا این مرحله همیاری و پشتیبانی خوبی رخ داده، سعی می کنیم در حاشیه قرار نگیریم هدف توسعه بافق می باشد. هر کسی بخواهد به این مسائل دامن بزند و حاشیه ساز باشد خیانت اول را به شهر خود نموده، محور اختلاف باید محو شود. کار گروه زمانی می تواند کار خود را به نحو احسنت پیش ببرد که محور همدلی و وحدت در آن باشد.رییس کار گروه حجت الاسلام و المسلمین حاج سید جواد سلیمانی امام جمعه شهرستان می باشد هر زمانی که تلفنی، شفاهی و به صورت پیغام دستور دهند درجلسه حضور پیدا خواهیم کرد.