هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

پیش دبستانی بصیرت نوین پیش دبستانی هوشمند

پیش دبستانی بصیرت نوین پیش دبستانی هوشمند



به گزارش هفته نامه افق کویر، صاحبه غالب مؤسس پیش دبستانی بصیرت نوین در گفتگو با این هفته نامه گفت: 2 سال از تأسیس پیش دبستانی بصیر نوین می گذرد. این پیش دبستانی دارای 3کلاس می باشد یک پیش 1 و دارای دو پیش 2 می باشد.
وی افزود: ملک پیش دبستانی شخصی است. برای احداث و تجهیزاین پیش دبستانی 90میلیون تومان هزینه گردیده. پیش دبستانی بصیرت نوین دارای دوتخته هوشمند، تلویزیون ال سی دی و هر 3 کلاس دارای لپ تاپ است. جنس نیمکتها از چوب ام د اف می باشد، کلاس ها تماما قالی است، دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی با شوفاژ، حیاطی سرپوشیده و فضای بازی دلنشین و تمام پارکت می باشد. 
غالب با بیان اینکه پیش دبستانی بصیرت نوین دارای 75دانش آموزاست تصریح کرد: این پیش دبستانی از سوی خانواده ها با استقبال خوبی مواجه شده است و خانواده هایی هستند که ما شرمنده پذیرش فرزندانشان می باشیم. 
وی اظهار داشت: این مؤسسه خیریه می باشد و به نام آقا امام زمان(عج) است و با وجود سیستم هوشمند شهریه آن پایین می باشد و نیت ما تخریب هیچ مرکز دیگری نیست ما آمده ایم به نیت آقا امام زمان(عج) کارکنیم. 
غالب ادامه داد: هزینه جوایز و کتاب را خود مهد عهده دار است و هیچ هزینه اضافه ای از خانواده ها گرفته نمی شود. 
وی با اشاره به اینکه تمامی برنامه های پیش دبستانی بصیرت نوین طبق برنامه های مهدهای دیگر است و کمتر از جاهای دیگر نیست. سفره حضرت رقیه(س) هفدهم محرم در بیت رقیه(س) برای تمامی خانواده ها همراه با فرزندانشان از جانب این مهد برگزار گردیدکه تمام هزینه از سوی مدیر این مرکز بوده است.
وی در پایان از ریاست آموزش و پرورش حاج علی اصغر رنجبر و تمامی کادر آموزش و پرورش همچنین تمامی مسئولین شهر امام جمعه محترم، فرماندار و مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی شبکه بهداشت و ارگانهایی که با ما همکاری داشته اند تشکر و قدردانی نمود.