هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

پیشرفت فیزیکی کارخانه نورد میلگرد فولاد بافق از 70 درصد گذشت

پیشرفت فیزیکی کارخانه نورد میلگرد فولاد بافق از 70 درصد گذشت


پیشرفت فیزیکی کارخانه نورد میلگرد فولاد بافق از 70 درصد گذشت

مهندس برزین مدیر پروژه کارخانه نورد میلگرد فولاد بافق در گفتگوی ویژه با خبرنگار هفته‌نامه افق‌کویر از پیشرفت 70 درصدی کارخانه نورد فولاد بافق خبر داد.
وی گفت: با پیگیری‌های مجدّانه سرمایه‌گذاران طرح فولاد، بالاخره دستگاه‌ها و قطعات مورد نیاز این کارخانه از کشورهای اروپایی وارد گردید.
وی افزود: با استفاده از دانش بومی و با بهره‌گیری از متخصصان داخلی و همت کارگران عزیز و زحمتکش، این طرح مراحل پیشرفت خود را با جدیت پشت سر می‌گذراند. 
مدیر پروژه نورد فولاد بافق در پاسخ به جذب نیرو در این کارخانه گفت: مراحل برگزاری آزمون و اعلام نتایج صورت گرفته و بنا داریم این نیروها را در سه مرحله نصب تجهیزات، راه‌اندازی و بهره‌برداری به کار گیریم. 
مهندس برزین در پایان با تقدیر و تشکر از سرمایه‌گذاران این طرح خاطرنشان کرد تمام همّ و غم این عزیزان آن است تا راه‌اندازی طرح طی برنامه صورت گرفته و هرجا که احساس می‌نمایند مشکلات و موانعی بر سر راه هست آن را با پشتکار تمام حل خواهند کرد. 
وی ادامه داد: راه‌اندازی این حجم کار با موانعی( از جمله زیرساخت‌ها) همراه است که دیر یا زود این موانع و مشکلات انشاءا... برطرف خواهد شد.