هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

پیست موتور سواری بافق چشم به راه هماهنگی ادارات

پیست موتور سواری بافق چشم به راه هماهنگی ادارات



رضیه زارع پور|  به گزارش هفته نامه افق کویر، دوشنبه پیش نشست بررسی مشکلات "پیست" موتور سواری و سوارکاری در محل فرمانداری بافق با حضور معاون فرماندار، "مدنی" پیشکسوت ورزش موتور سواری و "فتوحی" پیشکسوت ورزش سوارکاری، "کریمی" رییس منابع طبیعی و جمعی از مسئولان شهرستان برگزارشد.
"محمدعلی طالعی" در ابتدای این جلسه گفت: پیست سوارکاری در مسیر جاده باقر آباد بنا به دلایلی به پشت طرح آبشار بافق در کنار پیست سوار کاری منتقل شده تا در یک مکان قرار بگیرند و خدمات آب و برق رسانی به این منطقه به صورت یک جا انجام بگیرد و هزینه کمتری اعمال شود. 
سپس "حسن آتش افروز" رییس اداره ورزش و جوانان بافق به ارائه نماهنگ هایی در این زمینه پرداخت و گفت: پیستهای ورزشی چندین سال است که در پیچ و خم های کارهای اداری و واگذاری مانده است.
وی افزود: پیست موتور سواری با همکاری که شهرداری و شرکت سنگ آهن داشته اند در حال حاضر مرحله اول خاک ریزی آن انجام شده است؛ اما بقیه کارهای فنی آن باقیمانده است. 
در ادامه "نوروزاده" مدیر فرهنگی اجتماعی شهرداری بافق گفت: قبلاً ما یه پیست کوچکی سمت چپ مجموعه آبشار داشتیم که در نهایت به محدوده خارج از شهر منتقل شد. یک پیست به ابعاد 800 در 1000 مترکه هنوز بحث واگذاری آن در مرحله پیگیری است و باید این موضوع بصورت کامل و جامع حل شود و همزمان با انجام واگذاری زمین، عملیات اجرایی آن شروع شه است. 
وی افزود: در حال حاضر بحث عملیات خاکی آن شروع شده و عملیات پیست موتور کراس تقریباً تمام است. در ادامه موضوع عملیات خاکی بخش کوچکی از مجموعه پیست یاقیمانده است. 
وی افزود: برای مسیر دسترسی ،حصار، برق ، آب و.... نیاز است همه ارگانها تلاش خود را در این زمینه انجام بدهند و همکاری لازم را داشته باشند تا این مجموعه بتواند، شکل بگیرد.