هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

پژمان جمشیدی با شماره «یازده» می‌آید

پژمان جمشیدی با شماره «یازده» می‌آید



پژمان جمشیدی بار‌ها توانایی‌هایش را در بخش‌های مختلف امتحان کرده که در برخی از موارد موفق بوه است، او این بار قرار است تا در زمینه موسیقی استعداد خود را بسنجد و بزودی اولین آلبوم رسمی خود را با نام "یازده" منتشر ‌می‌کند.
پژمان جمشیدی تمام جزئیات و مسائل مربوطه را به علی اوجی واگذار کرد و گفت: در‌این‌باره من صحبتی نکنم بهتر است، تمام اطلاعاتی که دنبالش هستید از علی اوجی می‌توانید به دست آورید.
علی اوجی مدیر برنامه‌های او با اعلام این خبر به هنرآنلاین، گفت: این آلبوم در مرحله اخذ مجوز بوده  و فعلا نام "زیاده" را برای آن  انتخاب کردیم، اما هنوز قطعی نبوده و امکان تغییر در آن وجود دارد، همچنین مدیریت اجرایی این آلبوم با شرکت "آوای سوته دلان" سپرده شده و شرکت "تصویر گستر پاسارگاد" نیز این آلبوم را منتشر و پخش خواهد کرد.
او افزود: سعی ما این بود که با یک تیم حرفه‌ای همکاری داشته باشیم که به همین هدف هم رسیدیم و توانستیم با افرادی چون سیروان خسروی، امیر علیزاده، زانیار خسروی، پدرام کشتکار، فرشاد فارسی، بهنام رهنما، فریدون آسرایی، زهرا عاملی، روزبه بمانی، هما سعادت، هانیه ترکان، عبدالجبار کاکایی، مریم اسدی، مهدی یراحی،  و... همکاری داشته باشیم.
او در پایان صحبت‌های خود درباره زمان انتشار این اثر گفت: هنوز تاریخ دقیقی برای آن مشخص نبوده، ما تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا اواخر امسال کار را به بازار برسانیم اما اگر میسر نشد قطعا سال آینده منتشر خواهد شد.
پژمان جمشیدی تا به حال چندین قطعه را به صورت سینگل منتشر کرده است.