هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

پرداخت تسهیلات ۴ درصدی برای فرآوری نخیلات

پرداخت تسهیلات ۴ درصدی برای فرآوری نخیلات


وزیر جهاد کشاورزی:

 
به گزارش هفته نامه افق کویر، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی ، ظهر روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مرکز تحقیقات ملی آبزیان آبهای شور با بیان اینکه هیچ محدودیتی در رابطه با سرمایه گذاری در زمینه فرآوری نخیلات در بافق وجود ندارد اظهار داشت: ۱ و نیم میلیون دلار اعتبار برای مناطق روستایی توسط مجلس شورای اسلامی مصوب شد.
وی افزود: این تسهیلات ارزان قیمت در اختیار منطقه قرار می گیرد تا پیرامون احداث سردخانه، کارخانه فرآوری، بسته بندی، تکمیلی و… بکار گرفته شود.
حجتی لزوم احداث کارخانه فرآوری نخیلات را وجود سرمایه گذار در منطقه عنوان و تصریح کرد: با همکاری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، جهاد کشاورزی، فرمانداری و تعاونی تولیدکنندگان می توان منطقه را از حالت کنونی خارج کرد.
وی همچنین در پاسخ به اینکه تصمیمات اخیر در خصوص پرورش و تکثیر ماهی تیلاپیا چیست؟ خاطر نشان کرد: در چارچوب مختصات فنی می توان کار کرد.
حاشیه ها:
- وزیر کشاورزی حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد و فقط به پرسشهای مطرح شده از سوی خبرنگار صداو سیما پاسخ داد. زمانیکه خبرنگاران خواستند از وی پرسشهای خود را بپرسند نبود وقت را بهانه کرد و از پاسخ دادن طفره رفت.
- وی حتی زمانیکه یکی از خبرنگاران در خصوص فرآوری خرما و صنایع تبدیلی نخیلات سؤالی مطرح کرد در پاسخ گفت نخیلات چی هست؟!