هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

پاسخ مجیدی به انتقادات؛

پاسخ مجیدی به انتقادات؛


بخاطر استقلال بود که از استقلال جدا شدم

به گزارش افکارنیوز، فرهاد مجیدی پس از مصاحبه اخیرش مورد انتقاد برخی پیشکسوتان و مربیان استقلال قرار گفت که چرا استقلال را ترک کرده است. وی در واکنش به این صحبت ها اظهار داشت: «اگر به الوصل، العین و ... رفتم و اگر در اتریش بازی کردم همه و همه به خاطر استقلال بود. من هر چه دارم از لطف خدا، دعای پدر و مادر و هواداران استقلال دارم.»

مجیدي حالا که استقلال ۳ بازی پیاپی را باخته می‌خواهد به آزادی برود تا از نزدیک برد تیمش را ببیند: «من یک استقلالی متعصب هستم و دوست دارم با حضور در ورزشگاه، شاهد برد استقلال مقابل ملوان باشم. از طرفی دلم خيلی برای ورزشگاه آزادی و هواداران استقلال تنگ شده و واقعاً دوست دارم از نزدیک بازی استقلال و ملوان را ببینم.»

وی تاکید کرد: «به طور قطع امروز به ورزشگاه آزادی خواهم رفت و از عموم هواداران استقلال هم می‌خواهم به ورزشگاه بیایند تا همگی از تیم محبوب‌مان حمایت كنیم و شاهد برد آبی‌پوشان باشیم.»

مجیدی اعتقاد دارد که برای او تیم استقلال و خواسته هواداران از هر چیزی مهم‌تر است: «من اگر در مقطعی رفتم، به خاطر شرایط خاصی بود و در آن مقطع بهترین راهکار "رفتن" بود اما مسلماً استقلال همیشه برایم عزیز است و اصلاً نمی‌توانم نسبت به سرنوشت این تیم بی‌تفاوت باشم.»

شماره ۷ سابق استقلال تصریح کرد: «برای من فرقی نمی‌کند سرمربی چه کسی باشد و برای تمام سرمربیان استقلال احترام قائلم چه آنهایی که قبلاً زحمت کشیدند و چه سرمربی فعلی تیم.»

مجیدی قبلاً گفته بود که استقلال امسال حتماً قهرمان می‌شود. او در تکمیل حرفش می‌گوید: «شک نکنید که استقلال مدعی شماره یک قهرمانی است و هیچ تیمی به اندازه استقلال شانس و شایستگی قهرمانی را ندارد. من فکر می‌کنم آبی‌پوشان با ۲، ۳ پیروزی پیاپی روی غلتک بیفتند و همان تیم دوست‌داشتنی همیشگی شوند. من خودم امروز به آزادی مي‌روم و از هواداران فهيم استقلال هم بار دیگر تقاضا می‌کنم بیایند و تیم خودشان را مورد حمایت قرار دهند.»