هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

وعده وعیدهای فراموش شده

وعده وعیدهای فراموش شده



الهام نصیرزاده| به گزارش هفته نامه افق کویر، بیش از8 ماه از وعده و عیدهای تبدیل شدن نمایندگی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری بافق به اداره می گذرد. خبرنگار هفته نامه افق کویر برای یافتن پاسخ پرسشهای خود علی رغم تماسهای مکرر و برقراری ارتباط از طرق مختلف با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، موفق به دریافت پاسخ پرسشهای خود نگردید. 
این درحالی است که از اسفندماه سال گذشته تا تیرماه سال جاری شاهد وعده و وعیدهای مسئولین در این خصوص بودیم و گزارشات متعددی از رسانه های مختلف در این خصوص درج گردیده است که در ادامه به ذکر برخی از آنها می پردازیم. 
بافق پویا، اسفند ماه سال 1395: مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان یزد در حاشیه سفر خود به روستای شادکام از ارتقاء نمایندگی میراث فرهنگی بافق به اداره خبر داد.فاطمه دانش یزدی با بیان اینکه با وجود رئیس جدید تغییر و تحولی عظیمی در میراث بافق ایجاد شده است گفت: تمام تلاش و همت بر این است تا با دریافت امتیازهای لازم نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بافق به اداره ارتقاء پیدا کند.
دوشنبه 21 فروردین ماه سال جاری روابط عمومی فرمانداری بافق: فرماندار بافق از مهیا شدن زمینه ارتقاء نمایندگی میراث فرهنگی بافق به اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری پس از 12 سال خبر داد.
صدا و سیما، یکشنبه، 11تیرماه سال جاری: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: تا یکماه آینده نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بافق به اداره تبدیل می شود.
وی با بیان اینکه برای ارتقاء نمایندگی بافق به اداره یکسری امتیازات لازم بود تا حاصل شود افزود: در چند ماهه گذشته تمامی مدارک و مستندات به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور ارسال شده است.دانش یزدی ابراز امیدواری کرد ظرف یکماه آینده شاهد ارتقا نمایندگی بافق باشد.