هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

وعده بی‌اساس در تبلیغات مردم‌فریبی است

وعده بی‌اساس در تبلیغات مردم‌فریبی است



به گزارش  فارس ، سیدمحمد میرمحمدی، عصر امروز در همایش نامزدهای انتخاباتی استان یزد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد حق‌الناس دانستن رای مردم اظهار داشت: همه ما مسئولیت خطیری در انتخابات داریم و مسئولیت اصلی همه ما، نیکوکاری و درستکاری است.
وی عنوان کرد: ناظر اصلی خداست و این نظارت‌های چند ماهه و چند روزه پایان‌پذیر است و اگر احساس اینکه فعل شما از نظر ناظری مخفی ماند به شما دست دهد،‌ به طور قطع خطا کرده‌اید.
استاندار یزد از همه نامزدهای انتخابات مجلس تقدیر کرد و افزود: حضور شما قدم برداشتن در مسیر احساس مسئولیت و ایجاد فضای گرم انتخاباتی بوده است و امیدواریم انتخابات با همین مسئولیت‌پذیری و فضای گرم و صمیمانه به پایان برسد.
وی ادامه داد: نامزدها یک فرصت طلایی دارند و باید از این فرصت به بهترین نحو ممکن استفاده و خود را به مردم معرفی کنند تا هم فرصت پیشرفت برای آنها فراهم شود و هم مردم با چهره‌ها آشنا می‌شوند و فرصت تجزیه و تحلیل در آنها برای اینکه چه کسی می‌تواند در سنگر مجلس بهتر خدمتگزاری کند، فراهم می‌شود.
میرمحمدی با تاکید بر اینکه ما با فصل انتخابات ساخته و آماده می‌شویم تا پاسخگوی مردم باشیم، عنوان کرد: هر چه افراد مسئول و پاسخگوی بیشتری داشته باشیم، ابهام در جامعه بیشتر و بهتر برطرف و شفافیت ایجاد می‌شود و هرچه جامعه شفاف‌تر باشد، آسایش و امنیت بیشتری در آن حاکم خواهد بود.
وی اظهار داشت: کاندیداها همچنین فرصتی پیدا می‌کنند تا به وظایف خود در مجلس آگاه شوند و مسائل و مشکلات را اولویت‌بندی و در قالب قانون پیگیری کنند که این هنر نمایندگی است و وعده دادن به مردم بدون اینکه توانایی قانونی در آنها وجود داشته باشد، نوعی مردم‌فریبی است.
استاندار یزد خاطرنشان کرد: اهمیت جایگاه نمایندگان مجلس در این است که از پشتوانه مردمی برخوردارند و از مردم انتظار داریم تا مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند و این پشتوانه را محکم‌تر به نمایش بگذارند.